Customize your live (or liver)

Eduaargh

MF'er
21 aug 2001
47
0
Apeldoorn
intruv.jpg


OOkK MOOI INTRUDERTJE..
 
Laatst bewerkt:
Foutje gemaakt met image plakken, wilde reageren op Intruder 1400 maar heb dus new thread gemaakt. Anyway...foto geplaatst, nu tijd voor bezatten.
 
Die uitlaat is wel apart dat lijkt wel een beetje op dit pijpie.

026.jpg

028.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie fietsies ! Op zich is de Inrtuder al een goed uitziende custom ( behalve die lelijke chromen achterspartbordsteunen die de motor achter optisch omhoog halen ).
Heb al in het eerste jaar dat ze uitkwamen de 750 van m\'n buutman verbouwd: forward contols, voorspatbord van HD Electra Glide als achterspatbord, achterschokbrekers verwijderd en hardtail van gemaakt ( uit hele dikke staf nepschokbrekers laten draaien ).
 
Ja als je er een paar centen tegenaan gooit kan je er wel wat mooi\'s van maken.
Een YAMAHA Wild Star XV1600 lijkt me ook wel wat maar die zijn nogal aan de prijs.
Kan je leuke dingen mee doen.
speedslide1.gif
 
Ja de een wil dit de ander dat.
Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat het een knappe fiets is toch?
Inderdaad, iedereen heeft zijn eigen smaak en dat moet je waarderen en in waarde laten !!
Mooie fiets
 
V8, ik dacht gelijk aan een HD toen ik in je sig. V2 zag staan, sorry. Vooroordelen ( zoals zo snel gebeurt ). Ook de fiets die jij gepost hebt in de post hiervoor is een vette fiets ( ook de Yamaha trouwens ). Is dat de V2 van jou? Kan het op het icoontje niet goed zien ( is ook weer ander topic :) ).
Het leven is zeker mooi als je een V8 rijdt, enne.....een V4 ipv V2 mag zeker ook wel? :z
 
Laatst bewerkt:
\'k moet toegeven (maak me nu niet af SS-gasten) die laatste Intruder spreekt me wel aan om eens een terrasje mee te doen.
Wel niet in Turnhout op de markt met al die kasseien.
 
\'k moet toegeven (maak me nu niet af SS-gasten) die laatste Intruder spreekt me wel aan om eens een terrasje mee te doen.
Wel niet in Turnhout op de markt met al die kasseien.
Ben pas in Antwerpen geweest ( en ben daar gelijk gespot door Stoef ) en kon me niet voorstellen met wat voor soort motor je daar prettig zou kunnen rijden met al die kasseien en die tramrails, wat een klote wegdek!
 
V8, ik dacht gelijk aan een HD toen ik in je sig. V2 zag staan, sorry. Vooroordelen ( zoals zo snel gebeurt ). Ook de fiets die jij gepost hebt in de post hiervoor is een vette fiets ( ook de Yamaha trouwens ). Is dat de V2 van jou? Kan het op het icoontje niet goed zien ( is ook weer ander topic :) ).
Het leven is zeker mooi als je een V8 rijdt, enne.....een V4 ipv V2 mag zeker ook wel? :z
Van mij mag alles.
V2,V4,6in lijn,V8.
Als iemand het naar z\'n zin heeft op een ZUNDAPP KS80 vind ik het ook goed.
Nee die zwarte is niet van mij wast maar zo.
Als mijn schip met geld ooit binnen loopt dan bel ik die lui gelijk die dat ding gebouwd hebben.
Ik heb wel een zwarte maar die is een ietsiepietsie anders.
 
Vind die laatste erg gaaf.
Met dat soort dingen staan ze ook altijd op de beurs in Utrecht, heb eens een tijdje staan praten met die gozer, en die zei dat er zoveel supersportrijders naar zulke motors kijken.(inclusief ikke)

Geloof omdat het er zo gaaf uitziet, alleen denk dat ik er te snel genoeg van heb ivm grondspeling.
Had het al ergens anders ook gepost, reed van de zomer achter een gozer op zo\'n ding die echt haast niet de bocht omkwam, bergweggetje in de Dolomieten, maar daar moet je waarschijnlijk ook niet met zo\'n ding gaan rijden
 
Als je een beetje makkelijk bent met metaalbewerking is ook dit een idee ;)

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/626/7f91ac03e69de704763a625479510578 (nicetank.jpg)​
 
het is een hardley.....

kwam al eens eerder in een heeeeeeel oud topic naar voren deze
 
Sorry, ben nog niet zo heel lang actief en heb de balle verstand van choppers ;) maar vind sommige wel mooi, hoewel het niet mijn smaak is.
 
Wat is er nou mooier dan een flink omgetimmerde Intruder??
{plaatje, zie het oorspronkelijke bericht}
Zeker mooi ding, maar kan je daar nog mee de bocht om? Lijkt weinig grondspeling over te houden... Zonde om meteen de uitlaat klem te rijden bij de eerste bocht naar rechts... En met die gezellige drempels tegenwoordig (op sommige plaatsen onderhand een dubbele stoeprand, zo steil en hoog) lijkt me ook dat je in de problemen komt... Beetje net als te ver verlaagd blik... De motor in de beginpost lijkt me iets praktischer in het dagelijkse verkeer.

Maar wel erg brute look...
Zoiets lijkt me nog wel leuk om erbij te hebben :9~
 
Quote:
Op zaterdag 29 december 2001 21:00 schreef Eduaargh het volgende:
]

OOkK MOOI INTRUDERTJE..


V8; je antwoord
(Wat voor demper heb jij nou aan je motor hangen?
Geeft dat een beetje een sound?)


Vance & Hines uitlaat bij Kobra Motorgarage vandaan. Heeft trouwens hele motor gedaan (zie ook www.kobra-motorgarage.nl) Verder vind ik alle andere inzendingen bijzonder mooi. De standaard Intruder zelf vind ik maar een pak melk maar boy, oh boy, wat zijn er een mooie dingen van te maken!
8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan