borderliner
Rookie
Na genezen te zijn verklaard van een jarenlange Renault-gekte ben ik weer eens op zoek gegaan naar een motor , welke liefhebberij ik ooit even in de ijskast heb gezet na een hoop ellende en daarbij horende onkosten aan mijn Honda VF750F.
Hoewel ik niet echt op een bepaald type uit was zocht ik eigenlijk een jonge oldtimer of een type caferacer.
Na wat gezoek op internet kwam ik deze verbouwde gsx-r tegen en heb ik snel kontakt gezocht met de eigenaar ( en bouwer ) van deze Suzuki en nu is het de mijne!
Gegevens: Suzuki GSX-R750
NL kenteken 1988
Verlengde Hayabusa achterbrug (200mm)
Hayabusa velgen( voor ,achter )
Tank, zitje en kont vormt een geheel , geheel gemaakt van metaal.
4 in 1 uitlaat met kort (eigenbak?) potje, geluid: bruut en bronstig!
Koplampunit eigenbouw (beetje Wall-e oogjes)
Nu zullen er heus wel criticasters zijn die er van alles op aan te merken hebben ( is ook welkom hoor!) maar als ik hem op een willekeurige zondagmiddag voor mijn werk parkeer ,
in het motorvolle centrum van Baarle-Nassau , dan moet ik ' s avonds eerst het kwijl van de tank vegen!
Wel zijn er enkele dingen die ik in de toekomst wil gaan veranderen :
- Het monteren van andere verlichting aan de voorzijde , deze lampen geven nog minder licht dan het wit van mijn ogen!
- Een uitlaat zoeken die wel een beetje dempt , herrie is mooi maar als ieder auto-alarm er door aan gaat en de hele buurt van de leg raakt maak je geen vrienden.
- Het monteren van (minimale) knipperlichten .
- Een andere tellerunit aansluiten , dit is nu een digitaal computertje , volkomen ruk.
- Zoeken naar een claxon , + 100 decibel of een claxon uit een Plymouth roadrunner.
- Misschien het vervangen van de achterbrug door een mono swingarm.
- Of het traject voor herkeuring doorlopen en de achterbrug gekeurd krijgen.
Hoewel ik niet echt op een bepaald type uit was zocht ik eigenlijk een jonge oldtimer of een type caferacer.
Na wat gezoek op internet kwam ik deze verbouwde gsx-r tegen en heb ik snel kontakt gezocht met de eigenaar ( en bouwer ) van deze Suzuki en nu is het de mijne!
Gegevens: Suzuki GSX-R750
NL kenteken 1988
Verlengde Hayabusa achterbrug (200mm)
Hayabusa velgen( voor ,achter )
Tank, zitje en kont vormt een geheel , geheel gemaakt van metaal.
4 in 1 uitlaat met kort (eigenbak?) potje, geluid: bruut en bronstig!
Koplampunit eigenbouw (beetje Wall-e oogjes)
Nu zullen er heus wel criticasters zijn die er van alles op aan te merken hebben ( is ook welkom hoor!) maar als ik hem op een willekeurige zondagmiddag voor mijn werk parkeer ,
in het motorvolle centrum van Baarle-Nassau , dan moet ik ' s avonds eerst het kwijl van de tank vegen!
Wel zijn er enkele dingen die ik in de toekomst wil gaan veranderen :
- Het monteren van andere verlichting aan de voorzijde , deze lampen geven nog minder licht dan het wit van mijn ogen!
- Een uitlaat zoeken die wel een beetje dempt , herrie is mooi maar als ieder auto-alarm er door aan gaat en de hele buurt van de leg raakt maak je geen vrienden.
- Het monteren van (minimale) knipperlichten .
- Een andere tellerunit aansluiten , dit is nu een digitaal computertje , volkomen ruk.
- Zoeken naar een claxon , + 100 decibel of een claxon uit een Plymouth roadrunner.
- Misschien het vervangen van de achterbrug door een mono swingarm.
- Of het traject voor herkeuring doorlopen en de achterbrug gekeurd krijgen.
Laatst bewerkt: