customized GSX-R 750

borderliner

Rookie
25 aug 2009
14
0
Baarle-Nassau
Na genezen te zijn verklaard van een jarenlange Renault-gekte ben ik weer eens op zoek gegaan naar een motor , welke liefhebberij ik ooit even in de ijskast heb gezet na een hoop ellende en daarbij horende onkosten aan mijn Honda VF750F.

Hoewel ik niet echt op een bepaald type uit was zocht ik eigenlijk een jonge oldtimer of een type caferacer.
Na wat gezoek op internet kwam ik deze verbouwde gsx-r tegen en heb ik snel kontakt gezocht met de eigenaar ( en bouwer ) van deze Suzuki en nu is het de mijne!

P1020400.jpg





Gegevens: Suzuki GSX-R750
NL kenteken 1988
Verlengde Hayabusa achterbrug (200mm)
Hayabusa velgen( voor ,achter )
Tank, zitje en kont vormt een geheel , geheel gemaakt van metaal.
4 in 1 uitlaat met kort (eigenbak?) potje, geluid: bruut en bronstig!
Koplampunit eigenbouw (beetje Wall-e oogjes)


Nu zullen er heus wel criticasters zijn die er van alles op aan te merken hebben ( is ook welkom hoor!) maar als ik hem op een willekeurige zondagmiddag voor mijn werk parkeer ,
in het motorvolle centrum van Baarle-Nassau , dan moet ik ' s avonds eerst het kwijl van de tank vegen!

Wel zijn er enkele dingen die ik in de toekomst wil gaan veranderen :
- Het monteren van andere verlichting aan de voorzijde , deze lampen geven nog minder licht dan het wit van mijn ogen!
- Een uitlaat zoeken die wel een beetje dempt , herrie is mooi maar als ieder auto-alarm er door aan gaat en de hele buurt van de leg raakt maak je geen vrienden.
- Het monteren van (minimale) knipperlichten .
- Een andere tellerunit aansluiten , dit is nu een digitaal computertje , volkomen ruk.
- Zoeken naar een claxon , + 100 decibel of een claxon uit een Plymouth roadrunner.
- Misschien het vervangen van de achterbrug door een mono swingarm.
- Of het traject voor herkeuring doorlopen en de achterbrug gekeurd krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Welkom borderliner...

Ben zeer beniuwd naar de pic's van de bike... :Y

Pas dan kunnen de kenners een oordeel geven.
 
papieren en foto's opsturen naar de rdw, krijg je gewoon de gewijzigde wielbasis op kenteken... hoef je niet voor te keuren...

owja, en we zijn gek op foto's... :)
 
Laatst bewerkt:
We want pics?????? :Y
Welkom hier trouwens. :W
 
Laatst bewerkt:
Na genezen te zijn verklaard van een jarenlange Renault-gekte ben ik weer eens op zoek gegaan naar een motor , welke liefhebberij ik ooit even in de ijskast heb gezet na een hoop ellende en daarbij horende onkosten aan mijn Honda VF750F.

Hoewel ik niet echt op een bepaald type uit was zocht ik eigenlijk een jonge oldtimer of een type caferacer.
Na wat gezoek op internet kwam ik deze verbouwde gsx-r tegen en heb ik snel kontakt gezocht met de eigenaar ( en bouwer ) van deze Suzuki en nu is het de mijne!

[afbeelding]




Gegevens: Suzuki GSX-R750
NL kenteken 1988
Verlengde Hayabusa achterbrug (200mm)
Hayabusa velgen( voor ,achter )
Tank, zitje en kont vormt een geheel , geheel gemaakt van metaal.
4 in 1 uitlaat met kort (eigenbak?) potje, geluid: bruut en bronstig!
Koplampunit eigenbouw (beetje Wall-e oogjes)


Nu zullen er heus wel criticasters zijn die er van alles op aan te merken hebben ( is ook welkom hoor!) maar als ik hem op een willekeurige zondagmiddag voor mijn werk parkeer ,
in het motorvolle centrum van Baarle-Nassau , dan moet ik ' s avonds eerst het kwijl van de tank vegen!

Wel zijn er enkele dingen die ik in de toekomst wil gaan veranderen :
- Het monteren van andere verlichting aan de voorzijde , deze lampen geven nog minder licht dan het wit van mijn ogen!
- Een uitlaat zoeken die wel een beetje dempt , herrie is mooi maar als ieder auto-alarm er door aan gaat en de hele buurt van de leg raakt maak je geen vrienden.
- Het monteren van (minimale) knipperlichten .
- Een andere tellerunit aansluiten , dit is nu een digitaal computertje , volkomen ruk.
- Zoeken naar een claxon , + 100 decibel of een claxon uit een Plymouth roadrunner.
- Misschien het vervangen van de achterbrug door een mono swingarm.
- Of het traject voor herkeuring doorlopen en de achterbrug gekeurd krijgen.

Deze bike is gekeurd dus zeker geen slapende honden wakker maken...

Gewoon rijden en genieten, ben wel benieuwd naar de andere zijde en de achterzijde van de bike... :Y
 
Sorry voor het wachten...soms moet je even de spanning opbouwen he.
Dat de laskroonprins van dit forum al 2 keer heeft gekeken had ik misschien wel kunnen verwachten , sorry Jerryt!
Er staat alvast een pic in mijn eerste reactie!
 
Hallo leuke machine heb je gekocht, echter niet helemaal mijn smaak. Ik las dat je ook minimale knippers wou monteren. Ik wou effe zeggen dan knippers niet verplicht zijn (mocht je ze lelijk vinden. Iedere motor vanaf 1997 is wel verplicht. Doei :W
 
De snelle gluurders worden beloont met nog wat foto's!
De foto in het eerste bericht is nu wel door mijn slakkenverbinding bij de server gekomen!
P1020410.jpg

... en nu ga ik hem even van achteren nemen...
 
~
De snelle gluurders worden beloont met nog wat foto's!
De foto in het eerste bericht is nu wel door mijn slakkenverbinding bij de server gekomen!
[afbeelding]
... en nu ga ik hem even van achteren nemen...[/quote]

Dat soort uitspaken moet je hier niet doen, gezien Matthijs en Gerard op dit moment erg met hun " kontjé s " bezig zijn... _O- _O- _O-

Maar ik ben zelf als hetero benieuwd naar de achterzijde aanzicht van deze motor... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan