Customshow Amersfoort op 11 sept

ik twijfel nog... :?
er is zoveel te doen zondag, moet zelfs misschien nog werken ook. -O-
denk dat ik nu toch de motor eens voor laat gaan :Y
 
neuh, ik ga die dag acht mijl rijden in alkmaar. en die confederates spreek ik wel op maandagavond in de boothill saloon, bij ons om de hoek O-)

Was je toevallig afgelopen maandag ook in de boothill? ik woon daar sinds deze week ook om de hoek.. op 'kamers' aan de springweg.. maandagavond zal ik er wel weer te vinden zijn, geweldige kroeg :}

Zondag ga ik waarschijnlijk ook met mn shadowtje in Alkmaar kijken.. en daarna weer naar Utreg, helaas geen Amersfoort dus.
 
full
 
oh ja,de fotos zijn wat kleiner gemaakt voor hier, vandaar de abominabele kwaliteit...

en waar het hele "custom" verhaal vandaan komt ontging me ook ff, 90% was juppen op softails(wat volgens mij in die streken heel, heel veel voorkomt) of colorclubs op dyna's (nauwelijks chops ofzo, zoals altijd eigenlijk bij deze gasten), veel echt bijzondere zud stond er dus niet maar het was wel gezellig...
 
Was je toevallig afgelopen maandag ook in de boothill? ik woon daar sinds deze week ook om de hoek.. op 'kamers' aan de springweg.. maandagavond zal ik er wel weer te vinden zijn, geweldige kroeg :}

Zondag ga ik waarschijnlijk ook met mn shadowtje in Alkmaar kijken.. en daarna weer naar Utreg, helaas geen Amersfoort dus.

haha, nou, elke maandag is me iets teveel van het goede, hoor. al blijft het natuurlijk wel enorm gaaf om al die brute bikers bij een paar spatjes regen al met de auto te zien aankomen })

verder was het weer lekker brullen en stinken in alkmaar, trouwens. en een paar leuke fietsen waren er ook weer bij:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan