Cuteman bederft de boel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dream on. Daar wordt geen ruk mee gedaan. Bovendien zal het wel een PC in zo\'n lokaal zijn waar je vrij kunt internetten enzo, dus bewijzen wie het is geweest kun je al helemaal niet.

Als het een beetje een fatsoenlijk netwerk is, heeft iedereen een eigen account, en kan het allemaal getraced worden.
Als je dat vanaf hier bij mij op school zou doen, ben je wel de bok...
 
Dan wordt het ook tijd dat je je privacystatement online zet, want zo\'n emailadres publiekelijk hier posten mag ook niet volgens dat privacystatement van jou en Fore wat ik heb gelezen. :)
Ga je nou echt daar over lopen zeiken bij iemand die net heeft geprobeerd MF te verneuken? Je lijkt wel een schriftgeleerde. :)
 
Een opmerking als deze zegt bestwel veel over jou... smiley of niet.
Waarom heb je dan zo\'n ding gemaakt als je hem toch niet gebruikt? :? |(

Let wel, het zal mij een rotzorg zijn dat dat emailadres wordt gepubliceerd :z maar je spreekt jezelf gigantisch tegen, jij was voorstander en maker van zo\'n privacystatement en dat gezeik. Echt consequent ben je niet. :Z
 
Het beleid is zo krom dat alles haaks tegen elkaar op staat nu.
Vraag me af wat er van geleerd is van de afgelopen tijd.
De plaat voor de kop hangt er nog steeds en zit volgens mij vastgeroest.
 
Waarom heb je dan zo\'n ding gemaakt als je hem toch niet gebruikt? :? |(

Let wel, het zal mij een rotzorg zijn dat dat emailadres wordt gepubliceerd :z maar je spreekt jezelf gigantisch tegen, jij was voorstander en maker van zo\'n privacystatement en dat gezeik. Echt consequent ben je niet. :Z
De uitzondering bevestigt de regel. Gegevens worden nooit weggegeven, maar als meneer Cuteman mij of MF aan wilt klagen dat ik zijn e-mail adres openbaar heb gemaakt dump ik wel wat server logs richting deze vriendelijke meneer.
 
Waarom heb je dan zo\'n ding gemaakt als je hem toch niet gebruikt? :? |(

Let wel, het zal mij een rotzorg zijn dat dat emailadres wordt gepubliceerd :z maar je spreekt jezelf gigantisch tegen, jij was voorstander en maker van zo\'n privacystatement en dat gezeik. Echt consequent ben je niet. :Z
Misschien vergis ik me, maar ik heb het idee dat dit meer gaat om de strijd oud-mod\'s - MT dan het topic. Volgens mij kun je dit beter over de mail doen dan via MF. Dit is geen partij kiezen, aangezien ik er niks van weet, ik zit alleen niet echt te wachten op zo\'n steekspel.

Wat niet wegneemt dat ik het werk van de oud-mod\'s zeer heb gewaardeerd :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan