Cuteman bederft de boel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien komt t omdatik de balle verstand van computers heb, maar wat heeft hij dan gedaan? Mailbommen gestuurd? Virus gestuurd?
 
Hotmail adresje... krijgt sowieso al spam zat ;)

edit: oh nee, mail.com... naja net zo erg. Ik zal hem even aan de zoekmachines (en jullie :P ) voeren: Speciaal voor Revolution en Niels weer verwijderd

1000x 5mb onderweg 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hotmail adresje... krijgt sowieso al spam zat ;)

edit: oh nee, mail.com... naja net zo erg. Ik zal hem even aan de zoekmachines (en jullie :P ) voeren: Speciaal voor Revolution en Niels weer verwijderd

Roger that!! }) stomme vent!! get a life man, beetje met MF spotten!! zal die weten ook!! })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb best redelijk verstand van comps maar ik begrijp niet hoe hij dat heeft gedaan heeft hij een password gestolen ofzo?
 
Ik zal wel weer spuit 11 zijn, maar wat is er gebeurd :? :X
Iedergeval grote klasse Bananeman :+
 
Er was iemand, we zullen hem even Cuteman noemen, die had een linkje in een topic gezet. Als iemand dat linkje aanklikte, dan werd er een topic geopend met een of andere onzinnige titel. Gevolg was dat we binnen de kortste keren 10 of 20 van die topics hadden. :(
 
Er was iemand, we zullen hem even Cuteman noemen, die had een linkje in een topic gezet. Als iemand dat linkje aanklikte, dan werd er een topic geopend met een of andere onzinnige titel. Gevolg was dat we binnen de kortste keren 10 of 20 van die topics hadden. :(
hmmm, netjes. Bannen dus. :(
Nogmaals klasse, als je je niet weet te gedragen, dan maar lekker wieberen :}
 
1000x5 meg onderweg? :? Alsof zijn mailbox dat aankan... met een beetje pech krijg je die zooi evenhard weer terug. |( :z

Enne... emailadres posten heeft weinig zin denk ik, als ik zo\'n actie zou uithalen zou ik ook een vaag gratis webmail accountje gebruiken. Bereik je niet zoveel mee dus.

Zulke trucjes zijn trouwens errug simpel... ik weet er nog wel meer. :P
 
1000x5 meg onderweg? :? Alsof zijn mailbox dat aankan... met een beetje pech krijg je die zooi evenhard weer terug. |( :z

Enne... emailadres posten heeft weinig zin denk ik, als ik zo\'n actie zou uithalen zou ik ook een vaag gratis webmail accountje gebruiken. Bereik je niet zoveel mee dus.

Zulke trucjes zijn trouwens errug simpel... ik weet er nog wel meer. :P
:^

Mail.com zal max attachment van 1MB hebben. Daarnaast is het een beetje kinderachtig om op een dergelijke manier terug te meppen. Als je serieus werk van wil maken moet je gewoon contact opnemen met kennisnet en kijken bij welk instituut zijn IP hoort.

Vervolgens het instituut aanschrijven.
 
Op donderdag 23 januari 2003 15:27 schreef MartijnL het volgende:Vervolgens het instituut aanschrijven.
Dream on. Daar wordt geen ruk mee gedaan. Bovendien zal het wel een PC in zo\'n lokaal zijn waar je vrij kunt internetten enzo, dus bewijzen wie het is geweest kun je al helemaal niet.
 
Dream on. Daar wordt geen ruk mee gedaan. Bovendien zal het wel een PC in zo\'n lokaal zijn waar je vrij kunt internetten enzo, dus bewijzen wie het is geweest kun je al helemaal niet.
Weet ik niet. Als ik systeembeheerder zou zijn op zo\'n instituut zou ik daar wel van balen. Hoe je dan moet uitzoeken wie het geweest is, zou ik eerlijk gezegd niet weten, daarvoor schiet mijn kennis tekort. Maar als elke PC van dat instituut een eigen IP-adres heeft (kan dat?) zou je met de tijden in inlogdumpbestanden iets moeten kunnen uitzoeken?

Hoe dan ook het is misschien toch de moeite waard die onderwijsinstelling in te lichten, nooit geschoten is altijd mis.
 
Weet ik niet. Als ik systeembeheerder zou zijn op zo\'n instituut zou ik daar wel van balen. Hoe je dan moet uitzoeken wie het geweest is, zou ik eerlijk gezegd niet weten, daarvoor schiet mijn kennis tekort.

Hoe dan ook het is misschien toch de moeite waard die onderwijsinstelling in te lichten, nooit geschoten is altijd mis.
Ik was het van plan (doen we namelijk altijd, uit principe), maar juist omdat het een onderwijsinstelling is waar iedereen gewoon achter een PC kruipt is het er niet van gekomen. Volgende keer misschien... als ie nog terugkomt.

Overigens komt er over hacken en dat soort ongein nog een stuk in de user policy, want hier komt gewoon een ban op te staan.
 
Vaak moet je inloggen op scholen, en kan die systeem beheerder het dus makkelijk achterhalen...
 
Overigens komt er over hacken en dat soort ongein nog een stuk in de user policy, want hier komt gewoon een ban op te staan.
Dan wordt het ook tijd dat je je privacystatement online zet, want zo\'n emailadres publiekelijk hier posten mag ook niet volgens dat privacystatement van jou en Fore wat ik heb gelezen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan