CVO verklaring

LadyMonster_oud

Die hard MF'er
26 aug 2003
957
27
Maassluis
Yeps voormekaar!!!!!!!!!Ik ga van de week mijn felbegeerde Duc ophalen in Duitsland!!!!!!!! }) }) })

De papieren wat betreft Fahrzeugbrief zijn in orde, ik ben alleen nog bezig met de CVO verklaring.....

Heeft iemand van jullie voor mij een voorbeeld zodat ik deze kan faxen naar Duitsland om de beste man uit te leggen hoe dat eruitziet????

Alvast bedankt!!!!!!!

Enneuhhhhhhh Lady is nu helemaal in de wolkjes!!!!!! *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Gefeli.........
full



Motor importeren vanuit Duitsland, een uitleg

Misschien staat hier iets in?
 
Laatst bewerkt:
Ha ! Nog iemand die zo slim is om haar/zijn motor in het buitenland te kopen !!

Check c.v.o. ?

Nog beter is het topic op www.motorfreaks.nl, en dan wel pagina 4 ervan.
In duitsland heet het een Fahrzeugbrief (Jawohl !)

Viel erfolg (=succes)

DaZuperGrooover (duits uitgesproken :) )

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen wel ff bellen naar Ducati in Den Haag.............kom er wel uit........

Ik zit helemaal te stuiteren hiero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Is dat normaal dan?????hehehhe
 
Als het CVO er niet bij zit, kun je het heel eenvoudig aanvragen bij Ducati duitsland. Wordt je per post toegezonden.

Ik heb hier nog een CVO van een 2002 Ducati 750 liggen, wellicht dat je daar iets mee kunt. Ik kan het helaas niet inscannen.

Tevens nog een tip: Vraag even naar de fabrieksgarantie!
 
Als het CVO er niet bij zit, kun je het heel eenvoudig aanvragen bij Ducati duitsland. Wordt je per post toegezonden.

Ik heb hier nog een CVO van een 2002 Ducati 750 liggen, wellicht dat je daar iets mee kunt. Ik kan het helaas niet inscannen.

Tevens nog een tip: Vraag even naar de fabrieksgarantie!

He geweldig, ben je eventueel in de gelenheid om em te faxen dan???
de motor is van 2000, wellciht dat die garantie al verlopen is dan? Of ben ik weer te voorbarig???
 
Terug
Bovenaan Onderaan