CX500 topic

25 aug 2004
63
0
Twente
Het is mij opgevallen dat er nog geen CX500 topic was en dat terwijl er toch een heleboel liefhebber van deze 'dwarse'V-twin zijn. :]

Wie volgt en laat zijn CX zien.

:} CX500: STILL GOING STRONG :}

misc
 
die van mij is ook origineel inclusief valbeugels die ik al beproefd heb vorige week maandag morgen. kben op de rotonde bij -8 en pekel op mijn "beugel" gevallen en daardoor alleen maar een knipperlicht kapoet
deze foto was nog van voor het ongeluk
full

wat mij erg tegenvalt aan de CX is de vage voorkant wat dat betreft stuurde een VF stukken beter
 
Bij dezen mijn CX. Verlengd, verlaagd, verbeterd.
23 jaar in mijn bezit, eerste motor.
Ik moet toegeven dat het idee van de mannen van Honda niet het mijne was, er is in de loop der tijd het e.e.a. veranderd.

Bijlage: 100_0014.jpg
 
Die van mij nog een keer

full


Voorspatbord en koplamp zijn deze winter alweer gewijzigd. Ben van plan nog het een en ander te veranderen.
 
Bij dezen mijn CX. Verlengd, verlaagd, verbeterd.
23 jaar in mijn bezit, eerste motor.
Ik moet toegeven dat het idee van de mannen van Honda niet het mijne was, er is in de loop der tijd het e.e.a. veranderd.

:} :} hebbik respect voor .. hij ziet er zeer leuk uit!! :9~ zulke motoren spreke mij ook aan ( |( wat scheelt er toch met mij O-) )
 
kvin die turbo wel wat hebben, maar voor de rest flink versjoppen alla guzzi...

maar van design hebben de spaghettivreters toch meer parmezaanse kaas gegeten dan die Jappen, want het is me een gedrocht van jewelste.. :r
 
Freak heeft misschien binnenkort een nieuw projektje :)
voorkant1.jpg

lowrider.jpg

Compleet met grafkisttank, nieuwe banden, accu, bougies/olie koppeling ,cardan/achterbrug /verlaagde schokbrekers en cool stuurkuipje.
 
Pas op freak;met slotje op je remschijf wat meer werk, bij vergeten wegrijden.
trouwens complimenten voor deze omgebouwdw cx 500 :}

Zijn en waren probleemloze nuchtere motoren.
Het waren voor de prijs nou degelijke niet opvallende motorfietsen mhh geloof 50 pk.
alhoewel, qua techniek!

Je had ook nog de cx 650 turbo.
Alleen als de ketting van je ;distrubutie; moest vervangen hoop..... centen.

gr toontje hifi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan