Cyclops, wie weet lengte?

Kian

Rookie
24 mei 2003
17
0
Amsterdam
Hallo mensen,
De huidige ketting (1.30 m) die ik gebruik is eigenlijk net iets te kort om gemakkelijk mijn motor te parkeren. Ik ben dus op zoek naar een nieuw slot. Ik twijfel nog tussen een nieuwe, langere ketting of een vouwslot.
Twee vragen: wat zijn jullie ervaringen met een vouwslot én wie kan me de lengte van een 7-arms cyclops vertellen? Ik kan het nergens terugvinden op internet..
Bedankt!
 
Ikke, Cyclops, 1.90M en 105KG. schoon aan de haak maar heb dan ook slechts 2 armen.....
Heb (natuurlijk) ook een Cyclops slot om mijn motorfiets, die heeft geloof ik maar 6 armen, de lengte van de armen zal wel niet verschillen, wel het aantal. Ga morgen even meten voor je hoe lang 1 arm is.
 
Ikke, Cyclops, 1.90M en 105KG. schoon aan de haak maar heb dan ook slechts 2 armen.....
Ga morgen even meten voor je hoe lang 1 arm is.

Cyclops.... je bent geweldig.. ik wacht je reaktie morgen even af :}
De site van Stichting Art had ik nav een eerder topic al gezien, maar daar staan geen verdere gegevens op over de sloten, alleen of ze goedgekeurd zijn. Ik had trouwens eerder begrepen dat die vouwsloten wel makkelijk open te breken waren, maar ze hebben wel Art 4 plus en op deze site http://www.luiemotorfiets.nl/faq/accessoires/sloten.htm komt ie ook goed uit een test (Promotor).
 
Trouwens, wie weet wie de fabrikant is van de Cyclelok (dus niet Cyclops) sloten is? Google levert geen fatsoenlijke resultaten.... :?
 
Kian,

Sorry voor de dag vertraging.
Mijn Cyclops Torus (we hebben het dus over het slot ;) ) meet van hart scharnierpunt tot hart scharnierpunt 21 cm. De 7-arm zou dus ongeveer 1.47 m. moeten zijn.
Is trouwens een erg zwaar slot en, zeker in de 7-arm, redelijk groot. Past bijvoorbeeld niet onder de meeste buddy's en vervoeren in een rugzak lijkt me al gelemaal geen optie.

Veel succes met je beslissing.
 
Trouwens, wie weet wie de fabrikant is van de Cyclelok (dus niet Cyclops) sloten is? Google levert geen fatsoenlijke resultaten.... :?

Cyclelock is een overkoepelende naam voor sloten en alarmen die Yamaha voert in hun pakket

De sloten zijn ism Abus geproduceert
De alarmen zijn onder gebracht bij diverse grote namen maar zo aangepast/ voorbereid dat ze met een simpele handeling makkelijk zijn in te bouwen op een yamaha

Zo ongeveer zit het in elkaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan