Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
motor laten lopen en wat water tegen de uitlaatbuizen sproeien. Verdampt het dan werkt de cilinder, verdampt het niet doet de cilinder het niet.
doe het niet met je vingers....................spreek uit ervaring (1 week blaren)
Je laat je de wet toch niet voorschrijven door Word, Bolsky?'Cylinder/cilinder loopt niet. Hoe weet je dat?' > 'Cilinder loopt niet. Hoe weet je dat?'
[afbeelding]
Na zoeken op zowel cilinder als cylinder, ben ik nog niks wijzer.Ik had posts gevonden waar iemand meldt dat hij merkt dat bij 170 km/u een cilinder uitvalt...
Hoe flikt ie dat?
Btw als de motor totaal niets doet heb je wss een 1-cilindermotor
Je hoort het, je voelt het, het is duidelijk een heel verschil met normale loop....
Het zoeven van de viercilinder word dan een bmw boxer geval... of zoiets..
En dat van die water op je uitlaatbochten werkt denk het beste...
daar hoef je idd ook maar een HEEL klein beetje gevoel voor te hebben, om te voelen wanneer alle cilinders niet mee doenAls je er een beetje gevoel voor hebt merk/voel/hoor je wel wanneer alle cilinders niet meedoen.
daar hoef je idd ook maar een HEEL klein beetje gevoel voor te hebben, om te voelen wanneer alle cilinders niet mee doen
Tja... dat merk je toch wel hoor!!
Duidelijk een ander geluid, motor draait niet lekker in balans, geen vermogen, motor draait moeilijk stationair (mist een klap), uitlaat blijft koud....
Ik was een keer vergeten een bobine aan te sluiten na wat gesleutel, startte als een speer maar kon binnen 1 ms horen dat er wat fout was, en toen had ik de motor net een paar dagen.
Als je niet merkt dat er plots een pit niet meer meedraait dan ben je niet technisch genoeg om zelf iets te gaan doen aan het probleem.
Of het gelijk is aan bevroren carb's... tja dan krijg je geen brandstof meer en doet die ene pit het ook niet.
Het was niet de bedoeling iemand te kleineren daarmee hoor
lekker direct weer
voelt dat hetzelfde als carb-icing? (wegvallen vermogen, flink "brommen" ipv zoeven, zo ja: hoe merk ik het verschil?
Na zoeken op zowel cilinder als cylinder, ben ik nog niks wijzer.
Mijn vraag is dus : hoe weten jullie dat een cylinder al dan niet werkt?
Liefst zonder de motor te demonteren
BLOK ERONDER LATEN ZITTEN>>> 170 p/u gaan rijden en bougiedop eraf trekken !