CZ, maar welke?

Mini's... fantastische auto's, ik heb er drie gehad..
De laatste (1000HLE) verkocht in 2017 en rijdt nu in Barcelona.
 
Mini's... fantastische auto's, ik heb er drie gehad..
De laatste (1000HLE) verkocht in 2017 en rijdt nu in Barcelona.
Ach ik heb 12 jaar bij een BL dealer gewerkt,fantastische auto,s waren het zeker niet,rijd verder wel leuk als ze in orde zijn.
 
Is wel wat ze zoekt wat model betreft,ze kan er een bod op doen,dus wie weet,het bod van 1000,- wat er nu staat is niet reëel.
De vraagprijs ook niet. Wachten en een keer langs gaan. Er staat compleet gerestaureerd maar wat is er werkelijk gedaan?
Zo gewild zijn deze types niet dus uiteindelijk moet hij zakken als hij er echt van af wil.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij een prima motor om mee te beginnen. Al zal ze 'm vóór aanschaf even goed moeten laten nakijken door een onafhankelijk bedrijf.
Mogelijk voorkom je daarmee dat je een kat-in-de-zak koopt. Al ziet deze fiets er mooi uit, er kan veel aan verkloot zijn in de afgelopen 60 jaar.

Denk ook dat ze er niet de snelweg mee op moet, maar B-wegen is prima te doen en heeft beslist zijn charme!
 
13 pk is heerlijk tokkelen met 80-90 over de vele wegen die er zijn behalve auto(snel)wegen..👍
En met die snelheid kom je er ook wel, welliswaar wat later maar minder gestresst en heb je veel meer gezien.
 
De 250S is opgegeven voor 14,5 pk....
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200728-202114.png
    Screenshot_20200728-202114.png
    30,4 KB · Weergaven: 7
Hey, bovenstaande motor is alweer 200€ duurder geworden..
https://link.marktplaats.nl/m1583910671
Maar even terug komen op de discussie: mijn vrouw redt zich al jaren prima op onze Jawa's uit de jaren 40 en 50, en ook met oude auto's weet ze zich te redden.
Heeft ze zich ook gewoon eigen gemaakt nadat ze verkering met mij kreeg, en haar rijbewijzen mocht gaan halen ;-)

Als de basis restauratie en het onderhoud maar goed is. Er zijn zoveel definities van "gerestaureerd" of "betrouwbaar"...
 
NIks mis met die oude Jawa en CZ's. Simpele techniek, kan weinig stuk gaan. Vrij eenvoudig te repareren. Heb zelf jaren Jawa gereden met weinig problemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: atte
Terug
Bovenaan Onderaan