Dé AVVMF+K toertocht

klont

Die hard MF'er
18 mei 2004
356
0
Naar aanleiding van een aantal andere topics heb ik besloten de "Alle Vrouwen Van MF + Klont" toertocht te gaan organiseren. Zoals de naam al doet vermoeden kunnen aan deze toertocht alleen dames deelnemen (en ik natuurlijk).
Het lijkt mij het handigste als ik alle deelneemsters de vrijheid geef om onderling een datum, tijd, afspreekpunt en route te bepalen. Ik zal dit topic in de gaten houden en zorgen dat ik op de betreffende datum aanwezig ben. Inschrijving is overigens gratis.

Voor de duidelijkheid, dit ben ik
190341


en dit is mijn motor.
190339
 
Schiet niet echt op dit. Kom op dames. Ik begrijp best dat jullie een beetje nerveus zullen zijn om met een lekkere vent met zo'n fucking brute motor af te spreken maar ik ben gewoon een hele normale jongen. O-)
 
Naar aanleiding van een aantal andere topics heb ik besloten de "Alle Vrouwen Van MF + Klont" toertocht te gaan organiseren. Zoals de naam al doet vermoeden kunnen aan deze toertocht alleen dames deelnemen (en ik natuurlijk).
Het lijkt mij het handigste als ik alle deelneemsters de vrijheid geef om onderling een datum, tijd, afspreekpunt en route te bepalen. Ik zal dit topic in de gaten houden en zorgen dat ik op de betreffende datum aanwezig ben. Inschrijving is overigens gratis.

Voor de duidelijkheid, dit ben ik
(Afbeelding)

en dit is mijn motor.
(Afbeelding)
Zo, jou haar zit wel erg wild ;)
 
Wat is dit voor kutstreek :? Ik ga jou foto toch ook niet zomaar over internet verspreiden? Lekker bezig, "motorrijders onder elkaar" :r

Naam wordt veranderd in AVVMF+K-A toerrit :(
Naja zeg, wie zegt dan dat ik hem erop heb gezet? Naja als je zo over iemand kan denken dan zegt dat al genoeg over jezelf denk ik he ? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan