Dé Sportmotor van 2004

Dé Sportmotor van 2004?

  • Aprilia RSV1000R Factory

    Stemmen: 40 14,8%
  • Aprilia RSV1000R

    Stemmen: 3 1,1%
  • Yamaha YZF-R1

    Stemmen: 94 34,7%
  • Honda CBR1000RR Fireblade

    Stemmen: 36 13,3%
  • Kawasaki ZX-10R

    Stemmen: 72 26,6%
  • Suzuki GSX-R600/GSX-R750

    Stemmen: 24 8,9%
  • MV Agusta F4 1000 S

    Stemmen: 2 0,7%

  • Totaal aantal stemmers
    271
Hehe, Ducati is voor de meeste mensen niet betaalbaar... dus hoort ie er ook niet bij. ;)

Das niet waar , het gaat om prijs-prestatieverhouding die beslist welke motor het gaat worden.
Dat hij niet betaalbaar is ,heeft er niks mee te maken. Als een Duc zo ontzettend veel beter zou zijn dan een jap op alle fronten zou hij waarschijnlijk motor van het jaar worden.
 
Kvind de Yammie een te hoog Fazer gehalte hebben nu. Terwijl de specificaties er niet om liegen. Nu de prestaties nog afwachten.

Wat zou ik graag een dagje op al die speeltjes willen proefrijden. En dan mijn eigen persoonlijke mening vormen kwa fun-factor. Want dat bljft nu dus gewoon gissen O-) Maar ik denk wel dat ik het er wel op zou kunnen... ;)

Voor mij zijn dat soort beestjes pas over een jaartje 3 jaar toegankelijk (kwa prijs) :X

En dan heb je waarschijnlijk weer speeltjes met 200+ pk en is dit spul weer old-fashioned (wat ZIJN wij toch snel verwend, wat....verpest !!!)

En zo hobbelen we maar voort,,,,en rij ik vooralsnog gewoon op een beestje uit 1992 :P :P ( die overigens nog aardig meekomt ook nog)
 
Ik ga voor de Factory! :}

De RSV zit altijd hoog in de einduitslag en dit jaar kwamen ze net te kort aan de 999R. Maar de nieuwe Factory heeft nu net zoveel vermogen en stuurt zeker nog zo goed als de oude.

Moet zeggen dat de nieuwe R1 ook wel erg :9~ is! Maakt ook een goede kans!
 
Das niet waar , het gaat om prijs-prestatieverhouding die beslist welke motor het gaat worden.
Dat hij niet betaalbaar is ,heeft er niks mee te maken. Als een Duc zo ontzettend veel beter zou zijn dan een jap op alle fronten zou hij waarschijnlijk motor van het jaar worden.

Zoals dit jaar dus (yeeehh! Joepie! feest! vlaggen uit! confetti)
 
Hey leef jij ook nog Marcel...wanneer ga je weer eens mee met de zeeuwse MFers??
Jaja! Ik leef zeker nog! Ben van de vakantie eerst 2 weken met m'n vriendin naar Mallorca op vakantie gegaan, toen heb ik zo'n 40-50 uur per week gewerkt. Om de vakantie goed af te sluiten ben ik 3 dagen met m'n vriendin naar de Ardennen geweest op de motor, foto's volgen nog!

Verder heb ik een nieuwe helm gekocht, een Shark RSF2, ook heb ik een leren combi aangeschaft. Dat is een Spool Vigor Combi geworden. De helm en het pak zijn in dezelfde kleuren, namelijk zwart, grijs en wat witte strepen. Dit om het geheel wat neutraal te houden zodat ik geen nieuw pak moet kopen als ik een nieuwe motor heb (niet dat dat in de planning zit maar je weet nooit hoe het loopt). Uiteraard komen ook hier nog foto's van. :)

Ennuh, ik ben altijd wel in voor een rondje :]
 
Ik ben erg teleurgesteld in de blade als hij zo wordt.
De kont van de Yammie is prachtig en 180 pk = :]
De Kawa wordt volgens mij dé revelatie
en de Gixxer blijft gewoon goed...(al wordt de snuit een beetje oud...van opzij gezien)
 
Ja hèhè, kijk naar mijn nieuwe naam en icoontje.

Ga de mijne morgen in het rood reserveren, kan bijna niet wachten tot maart...
 
jullie lopen echt allemaal achterop. *D *D *D
Ik heb nu reeds de kans gekregen om ze alle 4 te mogen testen. :] :] :]
Ik moet zeggen de verschilen zijn echt ver te zoeken hoor. ;( ;( ;(

Bijlage: Allen4.jpg
 
jullie lopen echt allemaal achterop.
Ik heb nu reeds de kans gekregen om ze alle 4 te mogen testen.
Ik moet zeggen de verschilen zijn echt ver te zoeken hoor.
Ja, ja,
full

Ze zweven een beetje. :X
 
Je moet ook een beetje op prijs letten vind ik. Daarom voor de GSXR gekozen.
Die dikke 1000cc's zijn (hopelijk voorlopig) te duur.
 
Ik wacht nog ff met stemmen tot ik de nieuwe Suzuki's gezien heb... :)

Voorlopig zeg ik:

1. R1 (rood :9~ )

2. ZX-10R (zwart :9~ )

3. CBR1000RR

De nieuwe Mille vind ik overigens best een mooie fiets, maar blijft voor mij buiten beschouwing omdat ik sowieso geen twin wil...
 
Ik heb op de Kawa gestemd. Bij Kawasaki hebben ze de geldkraan weer gevonden en opengedraaid.
In de 600cc klasse als beste getest; wel met een paar cc-tjes extra overigens :X Nu een ZX10R waarbij de kans toch erg groot is dat de 1:1 verhouding van gewicht en vermogen gehaald gaat worden :}

Overigens ziet de nieuwe CBR1000RR er ook :9~ uit!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan