Dé Sportmotor van 2004

Dé Sportmotor van 2004?

  • Aprilia RSV1000R Factory

    Stemmen: 40 14,8%
  • Aprilia RSV1000R

    Stemmen: 3 1,1%
  • Yamaha YZF-R1

    Stemmen: 94 34,7%
  • Honda CBR1000RR Fireblade

    Stemmen: 36 13,3%
  • Kawasaki ZX-10R

    Stemmen: 72 26,6%
  • Suzuki GSX-R600/GSX-R750

    Stemmen: 24 8,9%
  • MV Agusta F4 1000 S

    Stemmen: 2 0,7%

  • Totaal aantal stemmers
    271
Ik wacht nog ff met stemmen tot ik de nieuwe Suzuki's gezien heb... :)

Voorlopig zeg ik:

1. R1 (rood :9~ )

2. ZX-10R (zwart :9~ )

3. CBR1000RR

De nieuwe Mille vind ik overigens best een mooie fiets, maar blijft voor mij buiten beschouwing omdat ik sowieso geen twin wil...

Hé Frans, we zitten precies op één lijn! Ben ook erg benieuwd wat Suzuki doet, weer een nieuwe R1000 voor 2004, heb nog geen foto gezien. Ze houden het goed geheim zeg!
 
Hé Frans, we zitten precies op één lijn! Ben ook erg benieuwd wat Suzuki doet, weer een nieuwe R1000 voor 2004, heb nog geen foto gezien. Ze houden het goed geheim zeg!
inderdaad ja, snap je niet dat het bij Kawa, honda en Yamaha al uitlekte, bij Kawa al ERG vroeg zelf.. en bij Suzuki nog niet. De goede merken houden de nieuwe modellen dus goed geheim!! ;) :P

Nog eventjes.. GSXR 600 2004!
 
Hé Frans, we zitten precies op één lijn! Ben ook erg benieuwd wat Suzuki doet, weer een nieuwe R1000 voor 2004, heb nog geen foto gezien. Ze houden het goed geheim zeg!

Is inderdaad bizar dat er écht nog niks bekend is van Suzuki...

Op Gixxer.com gaat inderdaad het gerucht dat er echt een compleet nieuwe 1000 gaat komen naast de nieuwe 600/750...
Moet ook wel, want de nieuwe R1 is wel érg mooi/scherp en de huidige R1000 ziet er toch al wel gedateerd uit als je hem daarnaast zet...

Morgen zullen we het weten! })
 
Hoe langer ik naar de foto's van de R1 kijk, hoe meer ik hem wil. :9~ Maar 180pk? Pfff waarschijnlijk te veel voor mij. RSV-R dan? Ook mooi/gaaf, maar als ik mijn r6 inruil moet ik - in beide gevallen - zo'n 7000 euro bijleggen.... is niet niks (ongeveer 15400 guldens, als dat je nog wat zegt)

Tijd om een staatslot te kopen... 8-)
 
Vraagje...waarom zijn er bapaalde mensen die 180 pk (wat hij toch nooit gaat halen) te veel vinden?

Ik zou zeggen doe mij maar 200+ pk... :?
Meer is toch beter in dit geval...?
 
Al dat enorme topvermogen is niet de truc, kijk maar naar de sportmotor van dit jaar...Duc999. Subliem onderstel en voldoende power, daar win je mee. Voor mij is het de RSV1000 R factory
 
Hoe langer ik naar de foto's van de R1 kijk, hoe meer ik hem wil. :9~ Maar 180pk? Pfff waarschijnlijk te veel voor mij. RSV-R dan? Ook mooi/gaaf, maar als ik mijn r6 inruil moet ik - in beide gevallen - zo'n 7000 euro bijleggen.... is niet niks (ongeveer 15400 guldens, als dat je nog wat zegt)

Tijd om een staatslot te kopen... 8-)

ÉÉN parkertje in je gashandvat draaien (op half gas of zo) en je bent 100 pk kwijt, misschien een tip!?

Die 180 pk is overigens theoretisch met Ram-Air dus dat kunnen we niet checken, ik ga er vanuit dat die 172 opgegeven pk's er hooguit 170 echt zijn. Dat is 152 SAE pk op de rol...beetje relativeren en het valt best mee... ;) .
 
Nog effe kenne ze al die bakken klonen, ze lijken toch al op elkaar.....
Saai.. :r
Ook nog saaie kleuren.
Suzuki springt er nog een beetje tussenuit.
Als ik er dan toch een zou moeten kiezen/kopen, zou ik daar maar als eerste een proefrit op gaan maken.
 
r1 180 pk ?? eerst zien dan geloven.. Wat ik lelijk vind aan de r1 zijn de seatpipes, flikker er dan een paar Terminoni's in...maar dit ziet er niet uit..
Ik ga voor kawasaki :} , vind alleen jammer dat bij de groene versie de velgen niet ook groen zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan