Dé Toertocht in het Noorden 18 mei

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Ik kom eerst alleen. Gertjan moet om 10 uur in Leeuwarden zijn en komt daarna direkt naar het klaverblad > Hij had het over 10:10 op het klaverblad (210 p/uur :? }) )

Bij de Mac even wat drinken :?

Eska komt altijd wel weer in Drachten, geen probleem: Rev doet zijn duo-sitje er weer op.

Lage CB: Niet naar Dokkum rijden, he :? :)
 
Nou tot morgen dan iedereen!
Ik zal de weergoden verzoeken om goed weer.

Eska ;)

Toch juist NIET de (weer) goden verzoeken.... })
Maare...we gaan ervoor hoor...moet gewoon lekker weer zijn.
 
Lage CB: Niet naar Dokkum rijden, he :? :)

Ik ben ertoe in staat })

Mag wel oppassen ja...Al eens eerder gedaan dat ik bestemmingen door elkaar gooi of mega omrij/
laat omrijden heh Max }) ;)

Afslag Groningen as ik naar Dokkum moet bv.

Ach, ik kom wel aan kilometers op die manier haha
 
Op vrijdag 17 mei 2002 21:57 schreef Revolution het volgende::^

Heb je niks zinnigers te melden als alleen dat stomme bordje ;) ;) ;) ;) hahhah
 
ik wens jullie morgen een hele prettige motor tour dag toe en vele zonnestraaltjes en geen flitsjes ??!!!???..

ik heb vandaag nog gebeld maar de papieren van de RDW zijn nog steeds niet binnen (stelletje ei#els)

vraag me af hoe lang dat nog gaat duren.....ben erg ongeduldig aan het worden...al bijna 5 weken zonder....

de volgende keer probeer ik ook mee te gaan... lijkt me wel tof...

maar helaas deze keer niet ;(

groetjes sander
 
ik wens jullie morgen een hele prettige motor tour dag toe en vele zonnestraaltjes en geen flitsjes ??!!!???..

de volgende keer probeer ik ook mee te gaan... lijkt me wel tof...

maar helaas deze keer niet ;(

groetjes sander
Jammer dat jij door zo'n reden niet mee kan '(
Hopelijk komt alles (snel) goed met de papieren.
 
ZO, hopen dat als ik wakker wordt het helder weer is.
Baal wel van dat klote weer. :(
Hele week goed weer en ik ben aan het werk.
EIndelijk is het dan weekend en ja hoor.
Moeder Natuur heeft weer een humeur.
Nou ja. ga van positieve uit en het wordt morgen 33 graden en waait geen wind.
Tot morgen.................
 
SHHHIITTT, ben 1 dag terug uit engeland en heb vanmiddag maar ff gehoord dat ik morgen MOET werken....

2de pinksterdag was geen reele optie om te werken (andere afspraken) dus schrap gekbert maar van de lijst... :j :j :( :(
 
Of ik rij met SF mee of ik probeer rond 10 uur bij de Mac in Heerenveen te zijn (kan die in Dr88 toch nooit vinden)...

We zien nog wel hoe we jullie weer gaan vinden want die tijd redden we ws niet (ook niet in dr88)

Als het regent... count me out please!!

8erband is een beetje versleten dus regenrijden is dan nie zo grappig nie.
 
Laatst bewerkt:
We zien morgen wel even hoeveel er komen opdagen. Ik kan jullie wel verzekeren dat in iets kleinere groepjes, het rijplezier zal verdubbelen. Maar we zien wel :)
 
Groningen, droog veel schapewolkjes maar de zon probeert er door heen te komen, en het is niet koud maar ook geen bikini weer.

Eska :)
 
We zien morgen wel even hoeveel er komen opdagen. Ik kan jullie wel verzekeren dat in iets kleinere groepjes, het rijplezier zal verdubbelen. Maar we zien wel :)

Ik ben van mening dat, zolang je onder de 30 rijders iig zit, dat best in één groep kan.
Een tocht als deze met een opkomst onder de 30 gebeurt niet zo gek veel dus dan vin ik het het leukste als je in 1 groep gaat.
Is het een regelmatiger terugkerend iets, dan kan er altijd nog gesplitst worden.
En wat is er mooier dan dik 20 motoren mooi baksteensgewijs }) op de weg!!!

Het zal net te weinig zijn om te splitsen.

Ik heb het nu over iets anders als afspreken voor een rondje Ressen.
Ik geloof dat we toen (23 maart) met zo'n 30 waren en dat was ook best te doen trouwens.

Ik ga bakkie koffie drinken en jullie daar wel spreken.
[Jobmodus]Laterrrrrr[/Jobmodus]
 
Terug
Bovenaan Onderaan