Dé LimboCl@n - Deel 47 -Vissen achter het (i)net......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffff, vanmiddag even naar FC-Moto in Aken gereden. De Sidi Vertigo Corsa wordt niet meer gemaakt, en is vervangen door de Vortice.
Mooie laars, zit goed. Kopûh!
... Hebben ze'm alleen in het wit op voorraad :X Onverrichter zaken naar huis dus.

Denk ik, dan ga ik mijn brommert maar eens verzekeren, dan kan ik m'n pa vragen om'm eens uit te laten, zodat'ie geen 3 maanden stilstaat, blijkt het @#%^ godsonmogelijk om 'n motor te verzekeren :X Achmea wil het wel doen, maar is wat duur (11 euro voor WA, 15 voor WA + beperkt casco), KNMV wil't niet online doen want hij is te oud, en als ik bel krijg ik te horen dat ik het dinsdag nog eens mag proberen. 'London verzekeringen' wil'm überhaupt niet verzekeren, want hij is te oud.
Oh, en Delta Lloyd roept dat ik maar op de site moet kijken. Nja, laat maar zitten dan, béétje klantvriendelijk mag wel... Ik denk dat ik Achmea maar weer eens ga bellen...

Oh, de motorrijles vanochtend ging best goed. Achtje en halve draai gaan nog steeds niet goed genoeg, maar de rest wel, dus het komt wel goed op examen :P

Wat voor brommer heb je dan gekocht :?
 
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was... en ik heb nooit geen kontakt meer met mijn vader gehad...

Volgens mij zou ik altijd plezier aan Jari beleven.... O-)

Meisjes gezinnen zijn helemaal niet gezellig :N
Mja, met vader erbij zal het hier ook niet gezellig geweest zijn _O-
 
Trouwens, mijn lederen probiker pakkie heeft me vorig jaar met behoorlijk hoge snelheid super goed bescherm... *O* Bespaard op een pak, maar niet op veiligheid :N
Ennuh, wat is besparen, vind €600 voor een lederen pak nog geld zat :Y
Uiteindelijk dan wel met korting gekocht ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoe is het met Muis.... :?

Mja, ze eet en drinkt nog steeds niet '(
Gister zijn mijn zus en moeder hier geweest (ik was werken) en hebben ze haar gedwongen, met een spuitje, water in de bek gespoten... Als ik alleen ben, komt ze wel naar me toe...
Heb haar een anti stress band gekocht, kijken of dat helpt... Arm beest.. -O-
 
Trouwens, mijn lederen probiker pakkie heeft me vorig jaar met behoorlijk hoge snelheid super goed bescherm... *O* Bespaard op een pak, maar niet op veiligheid :N
Ennuh, wat is besparen, vind €600 voor een lederen pak nog geld zat :Y
Uiteindelijk dan wel met korting gekocht ;)

:Y goedzoo.. en ja 600 is geld zat :Y :Y ik was ook 600 (dankzij de korting) kwijt voor mijn rev-it.. ik kon het niet laten om ook niet te besparen op de laarzen en handschoenen :X O-)

dus jij gaat weer lekker in het leer :? waarschijnlijk kom ik je nog wel eens tegen in de omgeving ;) ;)
 
Mja, ze eet en drinkt nog steeds niet '(
Gister zijn mijn zus en moeder hier geweest (ik was werken) en hebben ze haar gedwongen, met een spuitje, water in de bek gespoten... Als ik alleen ben, komt ze wel naar me toe...
Heb haar een anti stress band gekocht, kijken of dat helpt... Arm beest.. -O-
Is het beestje verder wel gezond.... :?

Niet eten okay... maar een paar dagen weinig tot niks drinken is niet goed.... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan