Dé LimboCl@n - Deel 47 -Vissen achter het (i)net......

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y goedzoo.. en ja 600 is geld zat :Y :Y ik was ook 600 (dankzij de korting) kwijt voor mijn rev-it.. ik kon het niet laten om ook niet te besparen op de laarzen en handschoenen :X O-)

dus jij gaat weer lekker in het leer :? waarschijnlijk kom ik je nog wel eens tegen in de omgeving ;) ;)

Mja, laarzen waren ook niet duur... Zijn niet echt beschadigd door mijn ongelukkie... En mn handschoenen waren 69 euries... Ook nada schade...

Vast wel ja :Y
 
@san hoe kom je eigenlijk aan muis? gewoon uit een gezin met kittens? of bij een fokker? dierenzaak? heb je iets van geschiedenis of nr's van mensen die ook kittens uit hetzelfde nest hebben ? :X
 
Is het beestje verder wel gezond.... :?

Niet eten okay... maar een paar dagen weinig tot niks drinken is niet goed.... :N

Bij die mensen at en dronk ze gewoon goed ja... Is zelfs iets te zwaar...
Nee, daarom hebben ze haar inderdaad gedwongen laten drinken...
Heb haar sheba natvoer gehaald, als ze dan eet heeft ze ook wat vocht binnen...
Ik wacht nog vandaag en morgen af, anders ga ik dinsdag ochtend maar met haar naar de dierenarts...
Ze rent wel gewoon "gezond" rond... En ze zeggen da tkatten maar heel weinig drinken???
 
@san hoe kom je eigenlijk aan muis? gewoon uit een gezin met kittens? of bij een fokker? dierenzaak? heb je iets van geschiedenis of nr's van mensen die ook kittens uit hetzelfde nest hebben ? :X

Nee, Muis is geen kitten...
Muis is 6... Vond het zielig voor een kitten, net uit een nest en dan in een huis waar het baasje weinig thuis is... En heb niet echt de tijd om een kitten op te voeden...

Mja, heb wel contact met het oude baasje ja...
 
Nee, Muis is geen kitten...
Muis is 6... Vond het zielig voor een kitten, net uit een nest en dan in een huis waar het baasje weinig thuis is... En heb niet echt de tijd om een kitten op te voeden...

Mja, heb wel contact met het oude baasje ja...

ohw dan vind ik het ergens wel een beetje begrijpelijk :Y

beestje heeft 6 jr in een andere omgeving geleefd.. die heeft nu een cultuurshock
heb je geen dekentje mee gekregen waar hij altijd op lag ? of iets waar nog de geuren van zijn oude plekje inzitten
 
Bij die mensen at en dronk ze gewoon goed ja... Is zelfs iets te zwaar...
Nee, daarom hebben ze haar inderdaad gedwongen laten drinken...
Heb haar sheba natvoer gehaald, als ze dan eet heeft ze ook wat vocht binnen...
Ik wacht nog vandaag en morgen af, anders ga ik dinsdag ochtend maar met haar naar de dierenarts...
Ze rent wel gewoon "gezond" rond... En ze zeggen da tkatten maar heel weinig drinken???
Weet je zeker dat ze niet drinkt?
Die van ons drinkt nooit uit haar bakje. En dan zie je haar buiten regenwater oplikken :?

Misschien houd ze niet van kraanwater.

*Bovenstaand verhaal gaat natuurlijk niet op als ze nooit buiten komt
 
ohw dan vind ik het ergens wel een beetje begrijpelijk :Y

beestje heeft 6 jr in een andere omgeving geleefd.. die heeft nu een cultuurshock
heb je geen dekentje mee gekregen waar hij altijd op lag ? of iets waar nog de geuren van zijn oude plekje inzitten

Tuurlijk, daar hou ik ook rekening mee :Y
Maar vanaf woensdag avond niet meer drinken is hoe dan ook niet goed...
Heeft een Fatboy mee gekregen, haar eigen eten en drink bakje en een paar eigen speeltjes...
 
Weet je zeker dat ze niet drinkt?
Die van ons drinkt nooit uit haar bakje. En dan zie je haar buiten regenwater oplikken :?

Misschien houd ze niet van kraanwater.

*Bovenstaand verhaal gaat natuurlijk niet op als ze nooit buiten komt

Komt niet buiten nee haha...
 
Mja, laarzen waren ook niet duur... Zijn niet echt beschadigd door mijn ongelukkie... En mn handschoenen waren 69 euries... Ook nada schade...

Vast wel ja :Y
bij mij zijn ze ook niet stuk klein schaafplekje verder niets :N pak is ook bijna niets aan te zien (dat het stuk geknipt is buiten beschouwing gelaten)
 
bij mij zijn ze ook niet stuk klein schaafplekje verder niets :N pak is ook bijna niets aan te zien (dat het stuk geknipt is buiten beschouwing gelaten)

Hmms... Dat stuk knippen is vervelend ja...
Mja, ik heb dan ook een pak van een merk wat veel mensen slecht vinden, omdat ie goedkoper is dan de grote merken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan