Remond_FRL
MF veteraan
Het hele seizoen gereden, een zomer lang genieten.
Ja dames en heren, het wordt weer tijd voor een najaarsrit!
(nu al? ja! nu al!)
we hebben de najaarsrit 2010 gehad, en de voorjaarsrit2011 gedaan, dus waarom geen najaarsrit2011?
it's because we can...
Wat is het idee achter de rit?
Gezelligheid, genieten van de omgeving/route.
Voor iedereen die rustig een ritje wil rijden. Ook diegenen die net zijn of haar motor/rijbewijs heeft of eens groepsrijden wil proberen is dit en prima rit.
We houden ongeveer om de 40/50 kilometer een pauze en doen het de rest van de dag ook lekker rustig aan, zonder haast of stress. Het zal dan ook veel lijken op de voorgaande 2 editie's die we geörganiseerd hebben.
De route wordt op voorhand getest en aangepast daar waar nodig. De wegen die we gaan rijden worden zo goed mogelijk geselecteerd op begaanbaarheid, ook voor onervaren rijders.
Hoe weinig rij-ervaring je ook hebt, bij deze rit kan je altijd prima meekomen, mede dankzij het Follow-Up systeem (meer uitleg later).
Wanneer is de rit
9 Oktober 2011
(ja... 9-10-'11 leuk hé
)
Hoe ziet de dagindeling eruit? Waar, starten, pauzeren en eindigen we
niet té vroeg, aangezien het ook voor ons een zondag is...
maar exacte informatie vind je hier
Wat?! hebben jullie regels?! waarom
Omdat het zooitje ongeregeld wat meerijdt anders niet in bedwang te houden is.
Verder zijn ze niet zo heel streng hoor, en je vind ze in post 3.
Of door hier te klikken
Klinkt goed! hoe schrijf ik me in
alle informatie m.b.t. het aanmelden staat in de 2de post, of je kan op deze link klikken.
Wat is Follow Up? en hoe werkt dat
een uitleg kan je in post 4 vinden, of deze link aanklikken, dat werkt ook.
Ik heb EHBO, kunnen jullie daar wat mee
Liever niet natuurlijk
maar mocht het nodig zijn dan is het wellicht handig om te weten dat je over de nodige kennis beschikt. Dus indien van toepassing, geef het even door bij de aanmelding.
Kan ik nog helpen met de route testen
Of mag ik een stuk bedenken?!
Proefkonijnen voor de route zijn van harte welkom. Of als je een leuk stuk weg weet in de buurt van de route, dan staan wij uiteraard open voor informatie, hints, tips en adviezen. Dus als je hierin wilt participeren, neem dan even contact op met Paul_K.
Zijn er nog meer uit mijn omgeving die naar de rit gaan
samen oprijden met andere mensen uit je omgeving kan je uiteraard zelf organiseren!
Bij een groep aanhaken naar het startpunt kan natuurlijk ook
lees alles daarover in post 5, of klik op deze link.
zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?
JA! zoals je zult begrijpen is het niet onverstandig om je BRAVOK nog eens na te kijken.
we hebben geen zin om de hele groep stil te moeten leggen omdat iemand onderdelen verliest, zoals een ketting ofzo
Ja dames en heren, het wordt weer tijd voor een najaarsrit!
(nu al? ja! nu al!)
we hebben de najaarsrit 2010 gehad, en de voorjaarsrit2011 gedaan, dus waarom geen najaarsrit2011?
it's because we can...
Wat is het idee achter de rit?

Gezelligheid, genieten van de omgeving/route.
Voor iedereen die rustig een ritje wil rijden. Ook diegenen die net zijn of haar motor/rijbewijs heeft of eens groepsrijden wil proberen is dit en prima rit.
We houden ongeveer om de 40/50 kilometer een pauze en doen het de rest van de dag ook lekker rustig aan, zonder haast of stress. Het zal dan ook veel lijken op de voorgaande 2 editie's die we geörganiseerd hebben.
De route wordt op voorhand getest en aangepast daar waar nodig. De wegen die we gaan rijden worden zo goed mogelijk geselecteerd op begaanbaarheid, ook voor onervaren rijders.
Hoe weinig rij-ervaring je ook hebt, bij deze rit kan je altijd prima meekomen, mede dankzij het Follow-Up systeem (meer uitleg later).
Wanneer is de rit

9 Oktober 2011
(ja... 9-10-'11 leuk hé

Hoe ziet de dagindeling eruit? Waar, starten, pauzeren en eindigen we

niet té vroeg, aangezien het ook voor ons een zondag is...
maar exacte informatie vind je hier
Wat?! hebben jullie regels?! waarom

Omdat het zooitje ongeregeld wat meerijdt anders niet in bedwang te houden is.
Verder zijn ze niet zo heel streng hoor, en je vind ze in post 3.
Of door hier te klikken
Klinkt goed! hoe schrijf ik me in

alle informatie m.b.t. het aanmelden staat in de 2de post, of je kan op deze link klikken.
Wat is Follow Up? en hoe werkt dat

een uitleg kan je in post 4 vinden, of deze link aanklikken, dat werkt ook.
Ik heb EHBO, kunnen jullie daar wat mee

Liever niet natuurlijk

Kan ik nog helpen met de route testen

Proefkonijnen voor de route zijn van harte welkom. Of als je een leuk stuk weg weet in de buurt van de route, dan staan wij uiteraard open voor informatie, hints, tips en adviezen. Dus als je hierin wilt participeren, neem dan even contact op met Paul_K.
Zijn er nog meer uit mijn omgeving die naar de rit gaan

samen oprijden met andere mensen uit je omgeving kan je uiteraard zelf organiseren!
Bij een groep aanhaken naar het startpunt kan natuurlijk ook
lees alles daarover in post 5, of klik op deze link.
zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

JA! zoals je zult begrijpen is het niet onverstandig om je BRAVOK nog eens na te kijken.
we hebben geen zin om de hele groep stil te moeten leggen omdat iemand onderdelen verliest, zoals een ketting ofzo

Laatst bewerkt: