Dé najaarsrit 9-10-11, zoals gebruikelijk met mooi weer

Heb me volgens mij al aangemeld. Sta in de startpost(s) niet als voorrijder, mocht hier behoefte aan zijn dan wil ik dat best op mij nemen... ;) In dat geval zal ik ook met minimaal 1 testrit meegaan.

Aanmelding binnen ;) . Ben nu tussen de drukte door de crew aanmeldingen er tussenuit aan het vissen van wat al binnen was. Vaste prik groep 1 maar weer, ging tot nu toe altijd goed :}
 
oh paul,

Mich en ik hadden ons al aangemeld, maar moet nog even doorgeven dat mich ook EHBO'er is!
Dus bij deze :+
 
Aanmelding binnen ;) . Ben nu tussen de drukte door de crew aanmeldingen er tussenuit aan het vissen van wat al binnen was. Vaste prik groep 1 maar weer, ging tot nu toe altijd goed :}

Ok, dat is geregeld dan ;) Laat ik dan in elk geval 2 oktober mee gaan om de route te verkennen...
 
Crew post heeft een update gehad. Net even de aanmeldingen doorgebladerd, zaten nog wat crew aanmeldingen tussen ook. Al vier voorrijders beschikbaar, gaat goed zo *O*
 
Achterop mee met iemand moet wel te regelen zijn :Y . Je kan sowieso wel bij mij achterop naar het startpunt, jou huis is toch om de hoek van AFS :P . Als voorrijder met duo achterop lijkt me wat minder handig, maar plemp hier een foto van jezelf neer, dan biedt er vast wel iemand zich aan O-)

Als niemand de rijbewijs loze soldaat achterop wil hebben mag je wel met mij mee
full

@ Paul en Remond: kan ik de 2e okt ook mee??? en de 24e juli ovb??
 
Je mag ook bij mij achterop hoor heleen, al denk ik dat we dan niet boven de 30 km/uur uitkomen _O-
Pas met mich achterop gereden, iniminie klein stukje (van de mac naar mn huis)....en dat ging zo van: ooeeh...waaah...omg....ooooeeeeehhhh....ok...bocht...uhm...mich zit stil!.....waaaaah! :+
Groot succes!
 
Je mag ook bij mij achterop hoor heleen, al denk ik dat we dan niet boven de 30 km/uur uitkomen _O-
Pas met mich achterop gereden, iniminie klein stukje (van de mac naar mn huis)....en dat ging zo van: ooeeh...waaah...omg....ooooeeeeehhhh....ok...bocht...uhm...mich zit stil!.....waaaaah! :+
Groot succes!

Michel probeerde instinctief die motor plat te drukken natuurlijk O-)
 
:W vlgs mij had ik me ook al aangemeld. :$
maar voor alle zekeherheid nog maar een x'tje ;)
oh ja............ [vl] met 3 man extra.

premeet => mss fs.

@leentje, zwaar kl*te van je rijbewijs. '(

@moezelaars, :W :W

@newbees, :W :W
 
Update


Paul_K in "Dé najaarsrit 2011, zoals gebruikelijk m..."
-Globale dagindeling bekend
-Linkjes naar de belangrijke punten
-Kaartje van de route *O*
-Route status: deel 1 en 2 getest -----> prima zo *O* . Deel 3 en 4 moeten we nog testrijden :]



Paul_K in "Dé najaarsrit 2011, zoals gebruikelijk m..."
-Informatie over de lunchpauze op orde gemaakt
-Gerard (eigenaar) is al op de hoogte, hij ziet ons graag komen *D
-Sfeerfoto's erbij

*O*
Jeej gorinchem! Een bijna thuis ritje! Nicccee
 
Hoi allen :W

Route ziet er leuk uit zo 'at first sight' :Y
Volgens mij was ik een van de 20 die vóór het topic zich al had aangemeld...datum stond al in de agenda :] [Er komt nog een post met 'aanmeldingen' neem ik aan ]

Wat mij betreft : Als er nog behoefte aan is...zet me maar als reserve-achterrijder, weet nooit of het van pas komt :)

24 juli proefrijden...ehm..klinkt wel héél erg leuk/gezellie *O* maar: ...hangt nog even van onze last-minute vakantieplannen af ...ik laat het nog wel ff weten.
2 oktober moet ik nog even bekijken.

En wil je me svp bij de Zuid-Zweden Pré-meet zetten ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan