D&D compleet uitlaatsysteem

phoenicx

MF veteraan
4 nov 2002
1.073
0
Oisterwijk
Is iemand bekend met het Amerikaanse merk D&D?? Nu die dollarkoers maar blijft dalen is het wel interresant om deze voor $320.00 = €270.00 te kopen!!!
23715


FULL SYSTEM SHOW N' GO CHROME CARBON FIBER ZX7 91-95 D&D $312.44
 
Ik weet niet of je van een "beetje" heftig geluid houdt....in dat geval is D&D een goede keus, maken echt een t*ringherrie.

Ik vind ze persoonlijk een beetje té aso... :X
 
Is iemand bekend met het Amerikaanse merk D&D?? Nu die dollarkoers maar blijft dalen is het wel interresant om deze voor $320.00 = €270.00 te kopen!!!

heb je de porto kosten en de btw er al bij opgeteld?
als je buiten europa dingen koopt en importeert moet je namelijk btw betalen...
 
Toch niet TE hard? Je staat daar in een gesloten ruimte dus op straat klinkt het wel iets minder.. vind het niet echt aso ofzo.
 
Ik heb daar toch al aardig wat over gelezen, en ze zijn ECHT hard. Ook op straat dus. Verschillende mensen die er een tijdje mee hebben gereden, zijn daarna fijn terug gestapt naar een ander open systeem, omdat het simpelweg te aso zou zijn.
En dat terwijl de meesten gewoon een einddemper hadden, laat staan een volledig racesysteem! :)

Bron: R6 Messagenet
 
WOW dit is wel een geweld. Toch maar eens rondkijken of iemand zo'n geval heeft. Heb nu een Yoshimura carbon demper is ook })
 
Terug
Bovenaan Onderaan