D-Day

Baz079

Die hard MF'er
7 mrt 2007
479
0
Zoetermeer
Vandaag is dan eindelijk de dag dat ik mag afrijden!
Om 11:40 uur gaat het dan gebeuren in Gouda.
Ik heb slecht geslapen en sta strak van de zenuwen *D .

Ik hoop dat alles goed gaat en ik daarna gelijk door kan naar
het stadhuis om mijn nieuwe rijbewijs aan te vragen.

Jullie gaan het horen!
 
banaantje eten!

Belangrijk: plaats op de weg, afschuinen, acceleren en NIET te langzaam rijden!

veel succes, we horen t wel :]
 
Succes ermee! Ik heb ook in gouda afgereden!

Bij het verlaten van de mamoet ga je naar rechts daar lekker achter fietsers blijven hangen totdat je bij de doorgaande weg bent. Op de snelweg richting Den Haag moet je 3 banen opschuiven en wordt hierbij niet zenuwachtig want je hebt echt ZAT ruimte daar! Neem de tijd en rij alsof er niemand achter je zit (wel aan de regels houden hè :P ) Maar waarschijnlijk heeft je instructeur dat ook al 100x gezegd *O*

succes!
 
Laatst bewerkt:
dat zit wel snor! Komt helemaal goed! Volgens mij zijn zeker motorrijscholen erg voorzichtig met wie ze af laten rijden! Er zijn al zo weinig examenplaatsen. Dus ga er maar vanuit dat je overgekwalificeerd bij dat examen staat! Vanmiddag kan jij n motor gaan uitzoeken!
 
Hee Succes!! :]
het stadhuis kun je vandaag wel vergeten, duurt een nacht voor het CBR alle gegevens door stuurt naar de gemeente... dat is het nadeel van het nieuwe plastic rijbewijs. Hierna nog 5 werkdagen wachten, dus volgende week woensdag pas je roze plasticje... ;( althans, zo ging het 2 weken gelenden bij mij.

Maarja, nog even geduld en dan kun je buiten spelen!! *O*
 
Ik heb vorige week maandag afgereden. Moest om 10 voor 10 rijden. Toen ik terugkwam en hoorde dat ik geslaagd was heb ik gevraagd of hij het direct in wilde voeren in het systeem.

Ik was voor 12 uur (sluitingstijd van gemeentehuis hier) bij het gemeentehuis en heb mijn rijbewijs aangevraagd. Volgende ochtend 9.30 had ik pasje in mijn handen hoor !!!
(kost wel 40 euro extra, maar na al die kosten voor rijles, motor en kleding had ik die 40 euro er wel voor over ;))
 
Succes ermee! Ik heb ook in gouda afgereden!

Bij het verlaten van de mamoet ga je naar rechts daar lekker achter fietsers blijven hangen totdat je bij de doorgaande weg bent. Op de snelweg richting Den Haag moet je 3 banen opschuiven en wordt hierbij niet zenuwachtig want je hebt echt ZAT ruimte daar! Neem de tijd en rij alsof er niemand achter je zit (wel aan de regels houden hè :P ) Maar waarschijnlijk heeft je instructeur dat ook al 100x gezegd *O*

succes!
Iek oook! ;) :Y
Ja leuk, al die scholieren daar. Als je niet oppast, ben je binnen 100 meter al klaar B| , dus pas op! Schuin goed af in je bochten, laat zien dat je weet wat motorrijden inhoudt. Laat je horen hoe het ging? Succes!!!
 
Die zenuwen zijn niet zo erg, examinatoren zijn daaraan gewend. Zelfs als je daardoor een klein foutje maakt wordt dat je wel vergeven zolang je maar laat zien dat je weet waar je mee bezig bent.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan