D. Leenders

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Volgens mij heb ik Daniel Leenders vandaag zien rijden... Reed tussen vij en zes door dat hoofdstratig stuk weg door Groesbeek, heuvel af richting overweg i/d file (te link om effe tussendoor voorbij te gaan, want tweebaans stenenweggetje op dat stuk)en zag opeens iemand (rond de 20, schat ik) met zelfde Kawa als ik heb... Sloeg daar volgens mij rechtaf een zijstraat in... Groene Kawa, donkere kleding, donker haar.

Ken da?
 
Op de nijmegese baan moet je voortaan ook oppassen.Staan ze nu vaak te controleren.Staan ze met een lasergun !!!!!
Dus OPPASSEN
 
Groen jet-stream ruitje erop ?
Dan was ik het.
Kwam van me stage af
Niet op gelet... Ging nogal snel (zat half te :z in die halve file daar...) Donkere helm, dat weet ik nog wel, maar groen ruitje???
Standaard potje achterop, zag zo snel niets beschadigd links (of was kuipje al weer in orde?)en reed niet erg hard (tussen de 25 en de 40)
 
Dan was ik het niet.Heb een Ben Bostrom replica van suomy.En die is nie donker.Ik heb me rechtse kant van me motor beschadigd.Heb wel een zwarte jas.Was jij ook op de motor ??
 
Op de nijmegese baan moet je voortaan ook oppassen.Staan ze nu vaak te controleren.Staan ze met een lasergun !!!!!
Dus OPPASSEN
:} Mazzel :}
Kwam vanuit Molenhoek (leuk tussendoorweggetje), via 7- heuvelenweg (eerste dalletje na de wat serieusere bochtjes blijft lollig met 160-200 }) ) nijmeegse baan gekruisd... :} Wilde daar eerst afslaan de baan op, effe gassen, maar rechtdoor (ooijpolder in) leek mee ook wel lollig... Dus weer veel geluk gehad :)

En jij, hopelijk toch niet proefondervindelijk erachter gekomen dat er gelaserd wordt daar?
 
Ik heb ze niet zien laseren maar een maat van me wel ,al 2 keer deze week.Ik heb bij dekkerswald wel die grijze fiat uno flitsauto zien staan.Heb ff vriendelijk gezwaaid naar oom agent :)
 
Dan was ik het niet.Heb een Ben Bostrom replica van suomy.En die is nie donker.Ik heb me rechtse kant van me motor beschadigd.Heb wel een zwarte jas.Was jij ook op de motor ??
Yup, geheel i/h zwart, alleen een Wit / Blauw / Grijze HJC op me bolletje & een groene kawa onder me :)

Zondag rond 13.00?
 
Ik heb ze niet zien laseren maar een maat van me wel ,al 2 keer deze week.Ik heb bij dekkerswald wel die grijze fiat uno flitsauto zien staan.Heb ff vriendelijk gezwaaid naar oom agent :)
Baal van dat soort bakkies... Je verwacht niet een flitsmobiel bij zo\'n wat gedateerder model...

Ook zo akelig: die undercover auto\'s die je effe volgen.... Als er 1 tje wat langer achter je blijft zitten & hij heeft mistlampen die dichter naar het midden zitten dan normaal, is het meestal een agentje...
 
Ik ken gelukkig alle flits auto\'s rond nijmegen.Die k.t flitspalen pakken me de hele tijd :( en oom agent met zijn laser gun.
 
Zevenheuvelenweg ,nijmegen dan door beuningen en dan ......... Ik kan nu ff geen mooie route bedenken.Als er maar mooie bochtjes inzitten vind ik het best.
 
Maar dan mis ik m\'n F1.... ;)

Is wat mij betreft ook goed, zolang het maar droog blijft, toch?

Hoe spreken we dat trouwens af, wat doen we met regen?
Formule1 is \'s avonds ivm tijdverschil Amerika.

Zie mijn vorige post, kijk ff wat voor type helm je hebt, ben benieuwd of je dezelfde als mij hebt. :)
 
Weet jij nog mooie klaverbladen ??? Moet nog proberen het glimmend randje van me nieuwe achterband af te rijden.Maar dat gaat moeilijker met deze band als bij een Dunlop heb ik gemerkt :(
 
HJC ZF-7 met nog een naampje erbij... Kan zo snel effe niet het bijbehorende foldertje vinden... Is iig het naampje dat alle ZF-7\'s met designtje (dus niet uni gekleurd) meekrijgen...

Klaverblaadje: Ik vind Ressen wel lollig... Kan het niet, maar wel lollig... :)

F1: Ik weet dat het \'s avonds is, maar kon het effe niet nalaten.... })
 
Ik krijg me steuntjes ook net niet op de grond.En sinds die valpartij leg ik hem niet meer zo snel plat.Ben wel iets voorzichtiger geworden.
 
Ressen = Waalbrug over, richting Arnhem, afslag naar A15... Is niet erg ruim opgezet (vergelijkbaar met A50 -A15), maar meestal lekker rustig op zondagmiddag (weinig bochtverpestend blik) en redelijk schoon....
 
Terug
Bovenaan Onderaan