d3L4n0, Belg, newbie op de moto en het forum

d3L4n0

Rookie
6 jun 2004
17
0
prov. Antwerpen
io,

ik ben 22, woon in de provincie Antwerpen en heb me vorige week een Kawa ZXR750R model 1992 aangeschaft. tot een week geleden had ik nog geen km met een moto gereden. er staat mij dus nog het volledige (rijbewijs)avontuur te wachten.
de kawa is mss niet het veiligste model om mee te starten (zeker niet omdat het een echte RR is), mr hij was voor mij te mooi om te weerstaan.
aangezien ik graag toch nog een paar jaartjes wil rondbollen, zijn al jullie tips en trucks welkom. ik ben momenteel nog zo groen als mijn kawa in het motorrijden, mr heb gelukkig het geduld om het deftig aan te leren. ik vermoed dat dit forum mij daar een handje bij kan helpen.

greetz,
d3L4n0

btw: een foto van mijn masjien komt er zo snel mogelijk aan.

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Dat van die foto is U geraden :P

Waar woon je juist ergens? Ikzelf in Mortsel, er zittenhier ook nog varkens uit oa Wilrijk, Essen, Braschaat, Schoten etc.

d3L4n0

Rookie
6 jun 2004
17
0
prov. Antwerpen
ik woon in bornem, helemaal links vanonder in de prov. Antwerpen.
kheb al een foto van toen ik hem juist gekocht had, mr de vorige eigenaar had er een oranje :? spatbord opgezet. dat laat ik dit weekend zwart spuiten. vanaf dat het klaar is maak ik een nieuwe foto die wel toonbaar is. tzal dus voor maandag zijn.

Mantis

Die hard MF'er
30 okt 2003
618
0
Hoofddorp
full

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
3
Dat van die foto is U geraden :P

Waar woon je juist ergens? Ikzelf in Mortsel, er zittenhier ook nog varkens uit oa Wilrijk, Essen, Braschaat, Schoten etc.

Hier alvast een varken uit Brasschaat :P .
Welkom op MF! :)

Bovenaan Onderaan