da Liks bij Jensen en Hart van NL

Lex ... wat zeg je ... 200 waarschijnlijk niet halen .... hmm als het regent misschien... maar als jij moet rijden is het droog .... en als het droog is .... ga je er ver overheen .... je moet ....het moet ... nee .. het lukt ;)
 
Ik ben er ook live... ben alleen bang dat het nat wordt morgen, en dan zit er geen recordpoging in ben ik bang :N
 
Laatst bewerkt:
Nou beste mfers, n.a.v. mijn recordpoging op www.motorday.nl kom ik a.s. donderdag 19h00 in Hart van Nederland op SBS6, en savonds op de bank bij Robert Jensen!! allemaal checken dus enneh wie kan het digitaal opnemen? heb zelf geen apparatuur!

ennnn morgenavond rond 19hoo op Slam FM als het goed is, en ergens in de nabije toekomst in Gek op Wielen..


Gaaf! ik ga kijken....
succes!! *O*
 
Nou beste mfers, n.a.v. mijn recordpoging op www.motorday.nl kom ik a.s. donderdag 19h00 in Hart van Nederland op SBS6, en savonds op de bank bij Robert Jensen!! allemaal checken dus enneh wie kan het digitaal opnemen? heb zelf geen apparatuur!

ennnn morgenavond rond 19hoo op Slam FM als het goed is, en ergens in de nabije toekomst in Gek op Wielen..

Hallo schatje :j

Ik zal het wel op de dvdrecorder opnemen voor je, dan knal ik het meteen op dvd ;)
 
Iemand is aan het oefenen geweest..........



Suc6 man! Ennûh.....die 200 meter? Ach, die laatste 18 meter train je er ook wel bij.........
 
Hahahaha, dat gaat zelfs in de regen met twee vingers in zijn neus nog lukken! Ik kom zekers kijken. Heb al vaker de RWP op internet gevolgd en ben nu wel benieuwd naar de 'life ervaring'.
Succes morgen!
 
zal wel goed komen als ik de trainingsbeelden zie.
overigens,.. 143mtr valt wel mee,...als je al 350mtr haalt op een scooter...
 
Kom morgen live kijken én ik kijk morgen naar Jensen. :Y

Succes morgen !!!!!!
 
of je stuurt gewoon een acteur naar Jensen :+

ga wel kijken, alhoewel Jensen NIET grappig is (al denkt ie daar zelf anders over)...
 
Laatst bewerkt:
Iemand is aan het oefenen geweest..........


Suc6 man! Ennûh.....die 200 meter? Ach, die laatste 18 meter train je er ook wel bij.........
das dan wel onder ideale omstandigheden he :Y en 1 keer in een hele middag.. dus das net een koekie anders -O- maareh ik ben blij als ik rond de 170 haal, en steeds gelukkiger naarmate het dichterbij de 200 wordt!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan