da Liks bij Jensen en Hart van NL

Da Liks

MF veteraan
26 dec 2003
10.729
4
Rotterdam
Nou beste mfers, n.a.v. mijn recordpoging op www.motorday.nl kom ik a.s. donderdag 19h00 in Hart van Nederland op SBS6, en savonds op de bank bij Robert Jensen!! allemaal checken dus enneh wie kan het digitaal opnemen? heb zelf geen apparatuur!

ennnn morgenavond rond 19hoo op Slam FM als het goed is, en ergens in de nabije toekomst in Gek op Wielen..
 
Cool... vooral bij jensen, gaat grappig worden. Maar graag zie ik wat meer info over je record poging.
 
kun je vragen aan jensen of die nu homo is of niet :P

kom je donderdag op jensen of is dan de opnamen?
 
Neem je die gridgirls mee op de bank van Jensen of niet? :P Enne laat je niet voor lul zetten daar he bij het arrogantje Jensen!
 
NL Stoppie record

Dat Alex "Da Liks" Schuit garant staat voor extreme stunts, blijkt uit deze bizarre stoppie recordpoging die hij gaat doen tijdens deze eerste editie van Motorday 2008. Alex zal op het rechte stuk van het Circuit van Zandvoort voor de hoofdtribune een gooi gaan doen naar het Nederlands Stoppie Record. Hij zal daarbij proberen om vanuit een zo hoog mogelijke snelheid remmend op zijn voorwiel het huidige onofficiële stoppie record van 143 meter te gaan verbreken.

“Naar eigen zeggen is Alex er van overtuigd dat hij het huidige record van 143m zal gaan verbreken!”.
 
kun je vragen aan jensen of die nu homo is of niet :P

kom je donderdag op jensen of is dan de opnamen?
beide!!!

om 11 uur begint de tv show, opnames beginnen om 4 uur. meer info over de recordpoging is te vinden op www.motorday.nl -> baanprogramma!
 
Dit staat er...............................


NL Stoppie record



Dat Alex "Da Liks" Schuit garant staat voor extreme stunts, blijkt uit deze bizarre stoppie recordpoging die hij gaat doen tijdens deze eerste editie van Motorday 2008. Alex zal op het rechte stuk van het Circuit van Zandvoort voor de hoofdtribune een gooi gaan doen naar het Nederlands Stoppie Record. Hij zal daarbij proberen om vanuit een zo hoog mogelijke snelheid remmend op zijn voorwiel het huidige onofficiële stoppie record van 143 meter te gaan verbreken.



“Naar eigen zeggen is Alex er van overtuigd dat hij het huidige record van 143m zal gaan verbreken!”.
 
nou alex, wens je veel succes toe met je poging. 140 meter das best wel ver :P

maargoed zeg tegen jensen dat jan paparazzi weer terug moet komen. Hij was de succesfactor :Y

uit nieuwsgierigheid heh, met welke snelheid zet je zo'n stoppie in?
 
Laatst bewerkt:
nou alex, wens je veel succes toe met je poging. 140 meter das best wel ver :P

maargoed zeg tegen jensen dat jan paparazzi weer terug moet komen. Hij was de succesfactor :Y

uit nieuwsgierigheid heh, met welke snelheid zet je zo'n stoppie in?
tussen de 120 en 140.. en dan rol ik best ver zeg maar (in de training dan).

ik weet nog dat craig jones 200 moest rijden om de 200 meter te halen _O-
(alhoewel ik die 200m op motorday niet verwacht te redden hoor :j
 
leuk man!!!,ik zet de recordor ff aan (ben er niet,paar daagjes naar de Eifel) ,over het algemeen is die Jensen de afgelopen jaren wat milder geworden

:}
 
daliks7.jpg


zoiets alleen dan over meer dan 143 meter??? doe je goed!!!

suc6
 
onwijs veel succes Alex. Wordt een koekie voor je ;)
Kikke dat je ook nog bij jensen komt, ik zal wel ff gaan kijken.
 
leuk man!!!,ik zet de recordor ff aan (ben er niet,paar daagjes naar de Eifel) ,over het algemeen is die Jensen de afgelopen jaren wat milder geworden

:}
psies, thats me! was in coevorden geloof ik! alleen is de motor nu wit met heul veul sponsorstickers.. en ander jasje en helm etc..
 
psies, thats me! was in coevorden geloof ik! alleen is de motor nu wit met heul veul sponsorstickers.. en ander jasje en helm etc..


hij komt gewoon regelrecht van je site af hoor :$

wat heb je aan bescherming aan daar?
neem aan dat je niet in je t-shirtje recordpoging gaat doen toch
 
hij komt gewoon regelrecht van je site af hoor :$

wat heb je aan bescherming aan daar?
neem aan dat je niet in je t-shirtje recordpoging gaat doen toch
haha hoevaak denk je dat ik mn eigen site bezoek? is wel weer een tijdje geleden.. enne ik draag een helm, handschoenen, rugprotector, knie/scheen protector, leren jas en een dikke spijkerbroek.
 
haha hoevaak denk je dat ik mn eigen site bezoek? is wel weer een tijdje geleden.. enne ik draag een helm, handschoenen, rugprotector, knie/scheen protector, leren jas en een dikke spijkerbroek.

dus ik was er mee weggekomen als ik had gezegd dat ik daar langs de kant stond te :W :W
spijkerbroek zit lekkerder als leer (meer bewegings vrijheid) of wat is de reden daarvan
 
Zal het wel opnemen, mocht je dan niemand in je omgeving hebben gevonden die het ook op dvdtje voor je heeft stuur ik het wel op :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan