da Liks in "Ik wed dat ik het kan"

AAAAAH wrom heb ik nou weer geen rtl4...... Kan iemand dit opnemen en op youtube gooien aub?

Succes ermee, ik hoop voor je dat t lukt, die rukkers van rtl effies 1000 euro lichter maken ;)
 
AAAAAH wrom heb ik nou weer geen rtl4...... Kan iemand dit opnemen en op youtube gooien aub?

Succes ermee, ik hoop voor je dat t lukt, die rukkers van rtl effies 1000 euro lichter maken ;)
die 1000 eppo's gaan naar de WSPA als t lukt!
 
Pas wel op dat die dwerg van wegmisbruikers er niet bij staat ....
want anders heb je je voet niet op je rem en heb je een art 5 aan je broek hangen en ben je rijbewijs kwijt en en en... _O-
 
Hehe da's cool! Succes!! En ook nog voor een goed doel, jij bent goed bezig! Ik ga zeker kijken.

Mag je 'doping' gebruiken? Bij mij helpt Primatour altijd erg goed tegen misselijkheid. :P (maar da's wagenziekte...)
 
Da Liks

Ik heb je rondjes (heb nog les van je gehad) zien rijden en dat komt wel goed.

Je inzetten voor het goede doel moet beloond worden... :Y

Voor elk rondje dat je rijdt sponsor ik 1 euro. Voor elk rondje boven de 20 rondjes en binnen 1 minuut 2 euro. Zal het bewijs posten als het zover is. (wie doet mee)

Iemand moet wel even een filmpje plaatsen want Zondag avond om 20:00 ben ik onderweg en kan dus niet zelf kijken.

Zet hem op... :}

Enne, niet overgeven... Dat kost je straf euro's :+
 
Laatst bewerkt:
Succes!

Ik zet het op de kalender :)

Let er wel ff op dat André van der Toorn niet in de buurt is, want die pakt zo je RBW af :P

1248706631_popup_andrevandertoorn2009.jpg


:P
 
2000 euro als je em om rijdt ! *O* en bonuspunten op je RBW

sponsord martijn ook mee ? :+
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-

misschien is dat primatour niet eens een slecht idee trouwens.. ff kijken of ik zoiets kan vinden morgen..
 
presentator; waar oefen je dit soort dingen nou over het algemeen?

stunter; nou tot voor kort konden we terecht bij een makro maar euhhh.... :+



wat betreft het misselijk worden, zou het helpen om je blik/focus op een verder punt te leggen :?
net zoals iets met zeeziekte en naar de horizon kijken enzo....?

succes in elk geval *O*
 
probeer anders die wagenziekte pillen eens?
die doen wat met je evenwichtsoorgaan, helpt mij altijd de boottochten door (reisziekte)
 
Super man!

Goed goed doel (wat een woordkeuze)

Ik duim voor je dat je het haalt.... je bent er goed genoeg voor!
 
Geweldige uitdaging voor een geweldig doel! *O*
Hier ga ik voor zitten en wens je veel succes! :Y
 
Heb je filmpjes op joetjoep? Ik zou best wel even een voorbeeldje zien.
Als ik het niet vergeet kijk ik zondag ook, anders sowieso opnemen!
 
probeer anders die wagenziekte pillen eens?
die doen wat met je evenwichtsoorgaan, helpt mij altijd de boottochten door (reisziekte)


Ik ben geen kenner, maar het lijkt me toch wel handig als je evenwichtsorgaan helemaal correct functioneert bij dit soort ritjes............
 
Terug
Bovenaan Onderaan