da Liks in "Ik wed dat ik het kan"

Da Liks

MF veteraan
26 dec 2003
10.729
4
Rotterdam
Bananeman heeft mij in contact gebracht met RTL4 en zodoende: Aanstaande zondag 4 okt zal ik tijdens het programma "Ik wed dat ik het kan " op RTL 4 een poging doen om voor de WSPA 1000 euro te verdienen door 20 rondjes binnen een minuut op mijn achterwiel te draaien! Het programma begint om 20h00, ik doe de 6de uitdaging. Ik hoop dat het lukt want ik wordt na 40 seconden al duizelig en de weg is niet al te best ervoor, maar we gaan ervoor! kijkt allen!
 
Gaaf dit! Na Jensen en SBS 6 niet genoeg gehad van media aandacht? ;)

Succes en we gaan zeker kijken! *O*
 
heel veel succes *O* *O*

Maarre over dat duizelig worden, kun jij je tijdens het rondjes draaien op 1 punt concentreren? misschien een punt op de weg. Als je je daar op kan concentreren dan wordt je meestal minder snel duizelig.

Of zorgen dat je die 20 rondjes binnen 40 seconden gedaan hebt, ben je klaar voor je duizelig wordt. _O- _O- _O-
 
heel veel succes *O* *O*

Maarre over dat duizelig worden, kun jij je tijdens het rondjes draaien op 1 punt concentreren? misschien een punt op de weg. Als je je daar op kan concentreren dan wordt je meestal minder snel duizelig.

Of zorgen dat je die 20 rondjes binnen 40 seconden gedaan hebt, ben je klaar voor je duizelig wordt. _O- _O- _O-
heb alles geprobeerd maar alleen oefening helpt.. Had eerst nooit geprobeerd lang te cirkelen, alleen tricks te doen tijdens het cirkelen. nu dus merk ik dat ik na de 10 het al begin te merken en daarna wordt het steeds erger.. ik probeer nu te eten maar het wil niet echt _O- als ik het niet haal zondag=pech dan, maar iig geprobeerd. alleen wel mijn motor kwijt blijkbaar lees ik hierboven _O-
 
heb alles geprobeerd maar alleen oefening helpt.. Had eerst nooit geprobeerd lang te cirkelen, alleen tricks te doen tijdens het cirkelen. nu dus merk ik dat ik na de 10 het al begin te merken en daarna wordt het steeds erger.. ik probeer nu te eten maar het wil niet echt _O- als ik het niet haal zondag=pech dan, maar iig geprobeerd. alleen wel mijn motor kwijt blijkbaar lees ik hierboven _O-


knoop dat maar in je oren *D
 
damn, ik heb a.s. zondag geen tv in de buurt rond die tijd :( Maar je zet het volgende week wel effe op joubuis of zow he... plzz ;)

Succes man!
 
Succes ! Ik kan t helaas niet live zien want k ben dan karten. Maar doe de groetjes aan M-F he :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan