da Liks in "Ik wed dat ik het kan"

GEFELICITEERD!! *O* *O* *O* *O* *O*

Scheelde echt niets die laatste seconden! u showed them! daarna spectaculair verdwijnen in de rook... bwahahaha :+
 
"en weg is het milieu :') "

_O-

goed gedaan man!!!! *O*

hoe zit het met het verdubbelen van het bedrag? Ik heb er wel een paar euri voor over :Y
 
Super gedaan!!! :} :}
GEFELICITEERD!!!!! *O*
Ik heb beloofd ook euries te dokken als het je zou lukken (en met mij vele anderen geloof ik) dussssss hoe gaat we dat aanpakken dan????
 
Kan het youtube filmpje niet in motormeuk gezet worden (ik weet niet hoe dat moet) dan kunnen de buren het ook zien, ik zag dat sommigen daar om vroegen in motormeuk.

gr BM
 
Super, en knap gedaan tot op de laatste seconde! :}
(moet het ook wel een beetje spannend maken voor op tv natuurlijk) :+
 
Verdomme, heb ik weer, ik mag gewoon niet de tv aan zetten want boer zoekt vrouw '' komt zo op'' B|

Somebody.. zet het op motormeuk :X
Is wel weer duidelijk wie bij jou de baas in huis is }) maar waarom zou je het ook beter hebben als een ander :+
 
Super gedaan!!! :} :}
GEFELICITEERD!!!!! *O*
Ik heb beloofd ook euries te dokken als het je zou lukken (en met mij vele anderen geloof ik) dussssss hoe gaat we dat aanpakken dan????

Simpel contact opnemen via deze link https://donaties.wspa.nl/algemeen/ en anders van de week contact opnemen en via MF een algemeen rekening nr openen en dan het bedrag storten op de WSPA rekening.

Is wel eens vaker zo gedaan via een ander forum in dit geval een forum voor dravers en het werkt super.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan