Daan Cagiva Man ;)

daan da man

MF veteraan
15 mei 2003
2.229
0
Schiedam
Heeeey, ik moet jullie toch even melden dat ik sinds (een hectische) vanmiddag trotse eigenaar ben van een (nog in de reparatie staande hierzo) Mito 125 :D

tis het speciale dinges model (kom ff niet op de naam) met carbon accenten. Rood met 2 ronde koplampen. Binnenkort fotos :D

ps. mensen met snelle uitlaten/160cc kitjes voor leuke prijzen... ik hou me aanbevolen :D

maar die voooorvork :| dat frame :| jeeezus wat mooi :D

kaal issie vetter als met kappen vindt ik :P maybe streetfighter van prutsen *D

Ik zoek eigenlijk een voorkuip met ruitje en koplamp en zijkappen van een evolutione.

fotos asap :D

eeuh vraagje aan de mito owners (be nog druk bezig met sleutelen...)

hij heeft gelopen... maar uitdoen doet zeer ;)

de killswitch/contactslot-uitzetmanier doet het niet.

ik heb wel een elektrisch schema amar das nogal... complicated, ook ivm de aansturing van powervalve. ik kom er niet echt aan uit.

Dus vraagje.

WIE WEET HOE DE KORTSLUITDRAAD ERUIT ZIET?

en

IS DIT EEN BEKENDE KWAAL? zoja OPLOSSING?

sooow hoop dat ik hulp krijg.

ben erg vrolijk :D nog nieuwe achterband, achterremschoentjes, ketting+tw setje.

daan, ik heb hier kappen van een duc model maar in de voorkuip zittn enkele kleine krassen dus overspuiten zou je wel moeten doen. als je intresse hebt laat je me maar iets weten op mijn msn hotmail : greenthumb0w@msn.com
ik kan je eventueel wel een foto bezorgen. de onderkuip rond de motor is rood met zwart, enkel achteraan wat polyesterwerk te doen. ben eventueel geinteresseerd om de stukken te ruilen als ze in goede ztaat zijn. ik hoor het wel grz

Terug
Bovenaan Onderaan