Daan mee achterop

meester jan

MF'er
4 jun 2005
32
0
Aan het eind van het schooljaar kijk je altijd even terug. Met een goed gevoel denk ik terug aan de actie "jas voor daan". Veel forum-leden hebben daaraan meegewerkt. Op de website van onze school www.anneflokstraschool.nl vind je bij verslagen een leuk verslag met foto's van de actie. Alle medewerkers, nogmaals bedankt.
Toen Daan nog in Zutphen woonde, nam ik hem wel eens mee achter op de motor. Daan is nu verhuisd en woont in Almkerk. Is er in de buurt van Almkerk iemand die hem wel eens mee wil nemen achterop? Hij heeft de goede motorkleding en die moet gebruikt worden.
Ben benieuwd of iemand Daan (weer) gelukkig kan maken.
groeten,
Meester Jan
 
het is voor mij te ver weg, maar om even te verduidelijken waar Daan woont:
full
 
Ben verdorie net een half jaar terug verhuist :X
Zou het anders zo gedaan hebben als ie in mijn buurt woonde.

Echter voor mij idd ook geen optie :?
Afstand>>>>gezondheid>>>>> :N

Maar....
Kom op MFers

Er woont vast iemand in de buurt om die jongen af en toe een uur van zijn leven te geven !!!





Ik ga er voor dat het gaat lukken *O* *O* *O*
 
who de F*ck is Daan dan? iets meer info had gekunt....

edit: Ja sorry dat ik zo lullig reageer hoor, ik ben met tegenzin toch op de site van die school gekomen en ik zie nu waar het over gaat maar nog steeds vind ik niets over die Daan....

Dus kom op, vertel dan eens wat meer. Niet alleen mf'ers naar je site lokken!
 
who de F*ck is Daan dan? iets meer info had gekunt....

edit: Ja sorry dat ik zo lullig reageer hoor, ik ben met tegenzin toch op de site van die school gekomen en ik zie nu waar het over gaat maar nog steeds vind ik niets over die Daan....

Dus kom op, vertel dan eens wat meer. Niet alleen mf'ers naar je site lokken!
Beetje overdreven reaktie he |(

Net of een school gebaat is bij het lokken van motorrijders naar een school-site |(
 
who de F*ck is Daan dan? iets meer info had gekunt....

edit: Ja sorry dat ik zo lullig reageer hoor, ik ben met tegenzin toch op de site van die school gekomen en ik zie nu waar het over gaat maar nog steeds vind ik niets over die Daan....

Dus kom op, vertel dan eens wat meer. Niet alleen mf'ers naar je site lokken!
B| B| :( :( B| B|

Kruip jij is terug in het hol waar je zat...

sorry, maar een bekrompen reactie, kan een bekrompen reactie terug verwachten...
 
topactie was dat :Y *O*

helaas nog geen motor, en ook niet in de buurt van Almkerk, maar ik hoop dat iemand Daan gelukkig kan maken :)

wat waren die foto's vorige keer gaaf zeg :Y *O*

en nog een :} voor Meester Jan :)
 
who de F*ck is Daan dan? iets meer info had gekunt....

edit: Ja sorry dat ik zo lullig reageer hoor, ik ben met tegenzin toch op de site van die school gekomen en ik zie nu waar het over gaat maar nog steeds vind ik niets over die Daan....

Beter zoeken :z

http://www.anneflokstraschool.nl/ouder/inhoud/leesverslag.asp?id=95 (het verhaal)
 
Woon wel in de buurt van Almkerk trouwens, maar lig momenteel met een dubbele hernia op de bank... |( |( |(

dus het zit er voor mij ook even niet in om Daan binnenkort een topdag te bezorgen.
 
Woon wel in de buurt van Almkerk trouwens, maar lig momenteel met een dubbele hernia op de bank... |( |( |(

dus het zit er voor mij ook even niet in om Daan binnenkort een topdag te bezorgen.
OEPS....

Ben er net anderhalf jaar geleden aan geholpen (perfect overigens) na 6 jaar ellende :?
Snap dat je nou niet bepaald in de gelegenheid bent -O-

Succes met je herstel !!!!!
 
Ben er net anderhalf jaar geleden aan geholpen (perfect overigens) na 6 jaar ellende :?
Snap dat je nou niet bepaald in de gelegenheid bent -O-

Succes met je herstel !!!!!

Thanx. Het feit dat jij na een operatie weer op een GSX-R rondrijdt stemt me in ieder geval hoopvol.. :Y ik mag binnenkort naar de OK. Daarna hopelijk weer snel :]

Weer even terug on-topic: kom op mensen, er zijn er genoeg hier uit de buurt die even kunnen gaan touren met Daan toch?
 
hoezo word ik nou ineens als bekrompen versleten? Omdat ik om iets meer info vraag? Het is toch niet zo heel gek dat ik geen zin heb om eerst allerlei bronnen te moeten naspreuren (stukke mf search, schoolsite) voor ik begrijp waar het topic over gaat?

Nâ ja die opmerking over mf-ers naar je site lokken was wat dommig, maar verder.... geen kwaad mee bedoelt hoor.

Het is overigens niet zo heel ver hiervandaan...
 
hoezo word ik nou ineens als bekrompen versleten? Omdat ik om iets meer info vraag? Het is toch niet zo heel gek dat ik geen zin heb om eerst allerlei bronnen te moeten naspreuren (stukke mf search, schoolsite) voor ik begrijp waar het topic over gaat?

Nâ ja die opmerking over mf-ers naar je site lokken was wat dommig, maar verder.... geen kwaad mee bedoelt hoor.

Het is overigens niet zo heel ver hiervandaan...
Je kunt je fout goedmaken O-)

_O-
 
tja, ik zou ook wel willen... ik mis alleen iets, wat was dat ook al weer...

|( oh ja... een rijbewijs |(
en een motor |(

dit is puur mijn eigen frustratie van het nogsteeds niet behalen van mijn rijbewijs

Zodra ik een A + motor +ervaring heb, ga ik wel tuffen, hoor! Succes met je leuke initiatief!
 
who de F*ck is Daan dan? iets meer info had gekunt....

edit: Ja sorry dat ik zo lullig reageer hoor, ik ben met tegenzin toch op de site van die school gekomen en ik zie nu waar het over gaat maar nog steeds vind ik niets over die Daan....

Dus kom op, vertel dan eens wat meer. Niet alleen mf'ers naar je site lokken!

Shit ik dacht dat jij een ban had, hebben ze je weer losgelaten? :X
 
Even door de duidelijkheid:
Daan is een licht verstandelijk gehandicapte jongen van 19 jaar. Heeft bij mij op school gezeten (een school voor kinderen met een verstandelijke beperking) en ging vaak bij mij mee achterop de motor (een honda shadow). Via een actie op motor-forum heeft hij een motorjas, een motorbroek, laarzen en handschoenen gekregen. Hij zat daarna apetrots bij mij achterop.
In mei is hij verhuisd naar Almkerk. Heeft nu geen maatje meer waar hij af en toe bij achterop de motor kan.
Daan zit heel zeker op de motor, gedraagt zich prima en is heel gezellig om mee te nemen. Achteropdemotorrijden is zijn grote hobby!!!!!!!!
Wie in de buurt van Almkerk kan hem af en toe meenemen?
meester Jan
 
Ik woon niet in de buurt, maar gun hem wel een ritje. Misschien kan een mod ff de topic titel wijzigen in een vraag, b.v. "wie wil Daan een keer mee achterop nemen?" Is wat duidelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan