daar gaan we weer

Heb bijna nooit gereedschap bij me, en om dan te stoppen
en te vragen wat er scheelt en dan niet kunnen helpen is
ook niet echt wat,.. :]
 
jij bent vast zo'n vervelende mid-life crisis harley man die 1x per jaar de motor onder de stofhoes uithaalt om er even 25km op te zetten... omdat door je eigen luie onwetendheid alles aan je brakke brik vastgerot en over de datum is sta je langs de kant en dan nog gaan staan foeteren omdat je een soort gratis ANWB service verwacht van elke motorrijder die langskomt...

:N


En jij verwacht dat met het drukke verkeer van tegenwoordig motorrijders een noodstop op een vieze vluchtstrook gaan maken ter hoogte van een oprit?

Nou ik rij 20000km per jaar dus dat valt wel mee, en het was heeeeeeeeeel rustig dus effe stoppen kan hendig, foutje van mij was een afrit


Ik begrijp wel dat je ook niet kan helpen maar vragen of er hulp komt kan toch wel, of jou telefoon aanbieden om hulp te belle, ik vergeet mijn telefoon nog wel eens namenlijk, gister niet trouwens.
 
Nou ik rij 20000km per jaar dus dat valt wel mee, en het was heeeeeeeeeel rustig dus effe stoppen kan hendig, foutje van mij was een afrit


Ik begrijp wel dat je ook niet kan helpen maar vragen of er hulp komt kan toch wel, of jou telefoon aanbieden om hulp te belle, ik vergeet mijn telefoon nog wel eens namenlijk, gister niet trouwens.


Dus, als ik daar was gestopt en gevraagd of ik kan helpen had je gezegd "Nee bedankt, ik heb wel een telefoon om te bellen"

:?
 
Dus, als ik daar was gestopt en gevraagd of ik kan helpen had je gezegd "Nee bedankt, ik heb wel een telefoon om te bellen"

:?

Tja idd, maar dan had ik hier wel kunnen melden wat een goed mede mens je bent en dan had je hier de eeuwige roem gekregen, denk ik.
 
Daar gaan we weer?

Kut Politie, stelletje nazi's :r
En die koekblikkers, stelletje blinde rijdende chicane's :r
De benzineprijs maakt meer kapot dan je lief is :r
Mensen die niet zwaaien :r
Mensen in korte broeken :r
Vrouwen die een lesje gebarentaal niet kunnen waarderen :r (pijpgebaren, hoe komt ze erbij? _O- Hij vroeg of ze een vuurtje had)
Knieen is levensgevaarlijk :r
Wheelies laten het universum exploderen :r

Ik stop meestal, als het kan en ik geen afspraak heb oid... Maargoed, als de helft doorrijdt, dan begrijp ik dat ook wel, geen probleem toch? Zo'n slecht weer was het niet :P
 
Dus, als ik daar was gestopt en gevraagd of ik kan helpen had je gezegd "Nee bedankt, ik heb wel een telefoon om te bellen"

:?

Ik denk dat daar een beetje het probleem zit. "Vroeger" zat er niks anders op dan ter plekke net zolang improviseren totdat het gemaakt was en dan was alle hulp welkom.
Tegenwoordig snapt men niet eens meer waar een bougie zit en waar die voor is en pakt men de GSM en zorgt men dat er een busje komt op de motor naar de dealer te brengen.
De laatste 12 keer dat ik wel ben gestopt was t voor niks, ze hadden al gebelt, er was al iemand onderweg, stonden op iemand te wachten...en dat soort opmerkingen.

Sommigen keken me zelfs verontwaardigd aan ipv dat ze er prijs op leken te stellen... :? :?
 
Niet nodig, heb ik al :+

als je gestopt was had ik een paar mooie foto's kunnen maken van jou dat je de oprit bekneedowned het is een mooi lang strak bochtje,je had dan jouw mail adres kunnen geven en dan had je weer een paar leuke actie foto's erbij, had mijn camera bij totdat mijn vrouw gereedschap kwam brengen met de auto, die heeft de camera weer mee naar huis genomen.

Ik had eigenlijk van iedereen die doorrreed een foto moeten maken en dan hier neer moeten posten :Y
 
Heb ik idd tot nu toe ook steeds gehad. Of ik werd meteen weer doorgezwaaid terwijl er een telefoongebaar werd gemaakt.
Of kreeg idd te horen dat hulp al onderweg was.

FF voor de duidelijkheid overigens. Als het kan, stop ik. Maar verwacht niet dat ik een of andere kamikaze-maneuvre uit ga voeren vanaf de derde baan om op de vluchtstrook te komen.
 
Is dat echt waar BAKSTEEN, zou het echt wel op prijs stellen als er iemand stopt, als is het alleen maar voor wat aanspraak.
Je zit daar zo alleen.

Ik kon het trouwens niet gemaakt krijgen langs de weg omdat de moer van het vorste tandwiel weg was, kan het tandwiel er wel op duwen maar lijkt me niet SAFE rijden.
 
als je gestopt was had ik een paar mooie foto's kunnen maken van jou dat je de oprit bekneedowned het is een mooi lang strak bochtje,je had dan jouw mail adres kunnen geven en dan had je weer een paar leuke actie foto's erbij, had mijn camera bij totdat mijn vrouw gereedschap kwam brengen met de auto, die heeft de camera weer mee naar huis genomen.

Ik had eigenlijk van iedereen die doorrreed een foto moeten maken en dan hier neer moeten posten :Y


Ik kan niet KD'en :N '( ;)
 
Is dat echt waar BAKSTEEN, zou het echt wel op prijs stellen als er iemand stopt, als is het alleen maar voor wat aanspraak.
Je zit daar zo alleen.

Ik kon het trouwens niet gemaakt krijgen langs de weg omdat de moer van het vorste tandwiel weg was, kan het tandwiel er wel op duwen maar lijkt me niet SAFE rijden.

:Y , mensen lijken tegewoordig wel bang van elkaar :?

En met de 13e daarvoor gewoon lekker met z'n tweeen in het gras zitten prutsen en sleutelen totdat t weer gefixt was en afscheid genomen alsof we elkaar al jaren kenden. *D :} *D
 
Ik denk dat daar een beetje het probleem zit. "Vroeger" zat er niks anders op dan ter plekke net zolang improviseren totdat het gemaakt was en dan was alle hulp welkom.
Tegenwoordig snapt men niet eens meer waar een bougie zit en waar die voor is en pakt men de GSM en zorgt men dat er een busje komt op de motor naar de dealer te brengen.
De laatste 12 keer dat ik wel ben gestopt was t voor niks, ze hadden al gebelt, er was al iemand onderweg, stonden op iemand te wachten...en dat soort opmerkingen.

Sommigen keken me zelfs verontwaardigd aan ipv dat ze er prijs op leken te stellen... :? :?
op welke motor was dat? die witte? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan