Daar gaat ie dan..... Zelfbouw minimono..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whoo goed man Arlan !
Heb je geen filmpje voor ons ?

Ik ga er binnenkort ff wat verse plaatjes en filmbeelden van maken. Ik heb zojuist besloten om niet op Oss te gaan rijden. Hoe graag ik ook wil, ik wil wel op een betrouwbare fiets zitten. Het afbouwen moet nu te gehaast om het voor zondag af te krijgen, daar wil ik het niet op gokken.

Live te zien in Assen dus....
 
Het duurt idd ff, ben erg druk. Motortje is nagenoeg klaar, na de testbankrun kwamen er nog wat verbeterpunten naar voren.

Geduld, geduld ;)
 
Arlan, ik heb je mono even gezien gister, ziet er werkelijk erg mmoi uit, klassen !
Leuk je weer ff gesproken te hebben. :Y

Alleen jammer dat het weekend niet zo verliep als het moest zijn.....

De ketting geleiders gooiden roet in het eten, maargoed volgende keer beter....

Plaatje van het voorlopige eindresultaat...

Foto=S8DEFC8M
 
Laatst bewerkt:
ga je mee rijden met de gay parade ofzo??

Haha _O- Tja ieder zijn mening...

Als ik de motor in deze kleur zou spuiten, kreeg ik hem gratis gespoten. Nou ben ik wel iemand die niet bang is om eens de andere kant op te gaan dan alle blauwe, zwarte en rode race motorfietsen die in het ONK rijden. Vanaf de tribune lijken ze allemaal op elkaar.

En eerlijk gezegd vind ik het niet eens lelijk, in het echt ziet het metalic paars met de gespoten zwarte vlakken er strak uit. Heb in ieder geval veel complimenten gekregen met de ducati clubrace, dus zo fout is het blijkbaar niet. :W
 
Het heeft even geduurt, lekker op vakantie geweest })

Ik heb begin juli de eerste echte meters met de mini kunnen maken op croix en het loopt ontzettend goed..... Beetje ge-experimenteerd met de kelk lengtes en vering.

Ben dan ook meteen weer wat dingen tegen gekomen ter verbetering, zo moet de vering geserviced worden. Waarschijnlijk wordt het een upgrade van de vork en een nieuwe raceshock.

Tevens is de lambda sensor binnen en is er een nieuw dashboard met gps logging besteld :9~ Plaatjes zodra er nieuw updates zijn })
 
He mooi man !
Heb je inmiddels al een laptop ?
Mag het ook gewoon een oud beestje zijn, dan weet ik er mischien nog wel een te lichen voor je.

Ik heb inmiddels een laptop gevonden, dus kan aan het werk. ben nu druk bezig met de kabelboom... pff wat een klotenwerk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan