Daar is ie dan... mijn Ducati 1098S..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Zo, ff de tijd genomen voor wat pics met de gsm, was toch maar bewolkt weer en ga wel eens een keertje foto's nemen op een mooie plek...

Donderdag was ie er dan eindelijk... na een hoop geklooi om die RSV1000R van mij dan toch maar weg te krijgen....

Hier is ie dan...

dsc09502tr8.jpg


dsc09500pv0.jpg


dsc09501sr7.jpg


dsc09504gl0.jpg


dsc09506xz3.jpg


dsc09509dv9.jpg


dsc09508xg8.jpg


dsc09503xt7.jpg


Ik ben er heel blij mee *O*
heb nog niet teveel kunnen rijden maar deze week ga ik toch proberen wat km's te maken...

Voorlopig gemonteerde opties zijn :

- rode drukgroep + open alu cover
- hogere smoke duc ruit
- carbon dashboardbover boven
- carbon duc corse tankpad

70 mm full termigoni kit komt eronder wanneer hij van 100=> 160 pk gaat bij de eerste beurt de 24ste...

wil nog wel een hoop carbon(eigelijk alle zwarte plastic er vanaf) maar ga toch niet inneens alles liggen uitgeven om geen geld meer over te houden voor terrasjes :P
alles moest toch besteld worden dus...


dingen die mij opvielen tot nu toe zijn :

Explosief stuurgedrag :} ( doet mij echt aan mijn rs250 denken)
Superremmen ( zowel vanvoor als vanachter perfect,je hebt echt niet veel krachtn odig om jezelf onderuit te remmen :o )
Veel koppel onderin,nu al meer dan mijn rsv op vrij vermogen(mag maar max 6000 tpm maken, de rsv liep goed vanaf +/-4000 tpm)
Ligt als een trein op de weg en geeft aan de voorkant een pak meer vertrouwen bij het insturen dan de rsv
Heel mooi geluid,zelfs met de originele dempers

Mindere dingen zijn dan :

Beetje trillen van dashboard en kuipje bij harder accelereren

Koppeling moet ik echt nog aan wenne, heel licht te bedienen en heel direct maar ben nog die slipperclutch gewend van de rsv...
Bij 0km/u start aan de lichten maakt hij een raar geluidje(geef waarschijnlijk net te weinig gas en te lang licht ingeknepen)

Schakelen gaat foutloos en heel licht zonder klakken

Eerste koudstart gaat minder goed, lijkt wel of de batterij het niet aankan terwijl de accuspanning toch mooi 13V + blijft ( kan aan de afstelling liggen)

Lichten staan op half 7 , net al ruzie met een koekblikker die 'm dichtgooide voor mij omdat ik zogezegd met de grootlichten opreed :X ( tot ik die aandeed en hij helemaal begon te flippen lol _O- )

Geen echte problemen dus, ff rustig aan wennen en wat afstelwerk en dan zit ie 100% goed *O*
 
Pfffffffff veel te mooi!!!!!! *gaat in een hoekje zitte jaloers te wezen*


haha nee proficiat vet ding, da was al da geklommel met je rsv wel waart denk ik *D

w8 een paar dagen dan kom ik mee die eerste 1000km toure _O-
enorm saai denk ik maar ja met die duc onder mn kont zou ik mn mening herzien :+
 
:}
Thumbs up

[http://silkwoodlive.com/images/Band-1-%20Thumbs%20Up.jpg (afbeelding)]

Ben echter niet zo'n fan van die hoge ruitjes.

jah maar het origineel is echt TE laag

ben 1m178, gaat nog qua grootte maar je vangt echt veel wind volgens mij,had dat al op de rsv, zo'n double bouble vind ik trouwens 2x niets(meer wat voor die jappen }) )

ik vind 't wel mooi staan zo
 
jah maar het origineel is echt TE laag

ben 1m178, gaat nog qua grootte maar je vangt echt veel wind volgens mij,had dat al op de rsv, zo'n double bouble vind ik trouwens 2x niets(meer wat voor die jappen }) )

ik vind 't wel mooi staan zo

Als je comfortabel wil zitten "Take the bus" ;)

Maar no kidding zo lellijk is het dan ook weer niet, maar zelf had ik het niet gedaan. Van de wind heb je alleen veel last bij 200+ en dat haal je toch niet op de Belgische wegen ;)
 
aan 200 zit je zo, beetje gassen tot 6000 toeren en je zit met die 100 pk al zo op 165 per uur lol op secundaire wegen :X

ieder zijne smaak eh mr :-)
 
Mooi mooi moooooooooi :} :9~
Heb je ze wel eens gezien met rode spiegels?...........lijkt mij SUPER *O* *O*
Veel plezier ermee :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan