Zo, ff de tijd genomen voor wat pics met de gsm, was toch maar bewolkt weer en ga wel eens een keertje foto's nemen op een mooie plek...
Donderdag was ie er dan eindelijk... na een hoop geklooi om die RSV1000R van mij dan toch maar weg te krijgen....
Hier is ie dan...
Ik ben er heel blij mee
heb nog niet teveel kunnen rijden maar deze week ga ik toch proberen wat km's te maken...
Voorlopig gemonteerde opties zijn :
- rode drukgroep + open alu cover
- hogere smoke duc ruit
- carbon dashboardbover boven
- carbon duc corse tankpad
70 mm full termigoni kit komt eronder wanneer hij van 100=> 160 pk gaat bij de eerste beurt de 24ste...
wil nog wel een hoop carbon(eigelijk alle zwarte plastic er vanaf) maar ga toch niet inneens alles liggen uitgeven om geen geld meer over te houden voor terrasjes
alles moest toch besteld worden dus...
dingen die mij opvielen tot nu toe zijn :
Explosief stuurgedrag ( doet mij echt aan mijn rs250 denken)
Superremmen ( zowel vanvoor als vanachter perfect,je hebt echt niet veel krachtn odig om jezelf onderuit te remmen )
Veel koppel onderin,nu al meer dan mijn rsv op vrij vermogen(mag maar max 6000 tpm maken, de rsv liep goed vanaf +/-4000 tpm)
Ligt als een trein op de weg en geeft aan de voorkant een pak meer vertrouwen bij het insturen dan de rsv
Heel mooi geluid,zelfs met de originele dempers
Mindere dingen zijn dan :
Beetje trillen van dashboard en kuipje bij harder accelereren
Koppeling moet ik echt nog aan wenne, heel licht te bedienen en heel direct maar ben nog die slipperclutch gewend van de rsv...
Bij 0km/u start aan de lichten maakt hij een raar geluidje(geef waarschijnlijk net te weinig gas en te lang licht ingeknepen)
Schakelen gaat foutloos en heel licht zonder klakken
Eerste koudstart gaat minder goed, lijkt wel of de batterij het niet aankan terwijl de accuspanning toch mooi 13V + blijft ( kan aan de afstelling liggen)
Lichten staan op half 7 , net al ruzie met een koekblikker die 'm dichtgooide voor mij omdat ik zogezegd met de grootlichten opreed ( tot ik die aandeed en hij helemaal begon te flippen lol )
Geen echte problemen dus, ff rustig aan wennen en wat afstelwerk en dan zit ie 100% goed
Donderdag was ie er dan eindelijk... na een hoop geklooi om die RSV1000R van mij dan toch maar weg te krijgen....
Hier is ie dan...
Ik ben er heel blij mee
heb nog niet teveel kunnen rijden maar deze week ga ik toch proberen wat km's te maken...
Voorlopig gemonteerde opties zijn :
- rode drukgroep + open alu cover
- hogere smoke duc ruit
- carbon dashboardbover boven
- carbon duc corse tankpad
70 mm full termigoni kit komt eronder wanneer hij van 100=> 160 pk gaat bij de eerste beurt de 24ste...
wil nog wel een hoop carbon(eigelijk alle zwarte plastic er vanaf) maar ga toch niet inneens alles liggen uitgeven om geen geld meer over te houden voor terrasjes
alles moest toch besteld worden dus...
dingen die mij opvielen tot nu toe zijn :
Explosief stuurgedrag ( doet mij echt aan mijn rs250 denken)
Superremmen ( zowel vanvoor als vanachter perfect,je hebt echt niet veel krachtn odig om jezelf onderuit te remmen )
Veel koppel onderin,nu al meer dan mijn rsv op vrij vermogen(mag maar max 6000 tpm maken, de rsv liep goed vanaf +/-4000 tpm)
Ligt als een trein op de weg en geeft aan de voorkant een pak meer vertrouwen bij het insturen dan de rsv
Heel mooi geluid,zelfs met de originele dempers
Mindere dingen zijn dan :
Beetje trillen van dashboard en kuipje bij harder accelereren
Koppeling moet ik echt nog aan wenne, heel licht te bedienen en heel direct maar ben nog die slipperclutch gewend van de rsv...
Bij 0km/u start aan de lichten maakt hij een raar geluidje(geef waarschijnlijk net te weinig gas en te lang licht ingeknepen)
Schakelen gaat foutloos en heel licht zonder klakken
Eerste koudstart gaat minder goed, lijkt wel of de batterij het niet aankan terwijl de accuspanning toch mooi 13V + blijft ( kan aan de afstelling liggen)
Lichten staan op half 7 , net al ruzie met een koekblikker die 'm dichtgooide voor mij omdat ik zogezegd met de grootlichten opreed ( tot ik die aandeed en hij helemaal begon te flippen lol )
Geen echte problemen dus, ff rustig aan wennen en wat afstelwerk en dan zit ie 100% goed