daar staan ze hoor

High Devil

MF'er
12 mei 2003
175
0
baarn
Eindelijk.
Ze staan te poppelen om naar assen te blazen.
Heb er echt waanzinnig veel zin in.
full

mzzls alwin
 
Over slot meenemen gesproken... Is het aantal diefstallen erg hoog in Assen of valt het wel mee? Heeft imand er ervaring mee??

Mooie bikes trouwens!!! die gele is zo'n edition of niet??
 
Over slot meenemen gesproken... Is het aantal diefstallen erg hoog in Assen of valt het wel mee? Heeft imand er ervaring mee??

Mooie bikes trouwens!!! die gele is zo'n edition of niet??
word veel gestolen,motor word niet meer gevonden omdat de politie assen alleen maar db controle houd en snelheidovertreders pakt dus steel je in assen een motor en je houd je aan de snelheid dan rijd je zo weg. B|
heb me wel eens laten vertellen (was eens op een verjaardig ofzo) dat er rond de tijd van de TT geen 1 loods of garage meer te huur is,dus ja ik ga er niet heen,staat je motor dalijk in een loods,klaar om gestript te worden :X
baksteen zal dat verhaal kloppen van die loodsen?of is dat een bla bla verhaal???
 
Laatst bewerkt:
Over slot meenemen gesproken... Is het aantal diefstallen erg hoog in Assen of valt het wel mee? Heeft imand er ervaring mee??

Mooie bikes trouwens!!! die gele is zo'n edition of niet??

En waar ga je dat slot aan vastmaken midden op dat grasveld :+
Zet hem in ieder geval maar niet langs de weg in de berm om je een stuk ellende te besparen bij het naar huis gaan, want juist die motoren zijn een makkelijke prooi voor de boefjes. Daarmee zeg ik niet dat ie niet gejat kan worden als ie achteraan of midden op het grasveld staat :( Op hoop van zegen maar weer en maar hopen dat je niet terug hoeft te liften/lopen :?
 
En waar ga je dat slot aan vastmaken midden op dat grasveld :+
Zet hem in ieder geval maar niet langs de weg in de berm om je een stuk ellende te besparen bij het naar huis gaan, want juist die motoren zijn een makkelijke prooi voor de boefjes. Daarmee zeg ik niet dat ie niet gejat kan worden als ie achteraan of midden op het grasveld staat :( Op hoop van zegen maar weer en maar hopen dat je niet terug hoeft te liften/lopen :?
waarom zet de politie niet een paar lok motoren neer op assen een paar niewe kawa'a een paar r1 tjes met van die naviegatie erin even uurtje wachten en erachteraan rijden,wie weet wat je allemaal op het spoor komt op die manier!!!!
 
die gele is idd een limited edition en we zetten de motoren aan elkaar vast met goeie sloten. Voor de rest van de dag gewoon lekker genieten.
 
Tja ik heb ook goede sloten (althans dat denk ik ART gekeurd) Toch vind ik het wel "Spannend" wat ik zou echt vet balen als ie weg was... Ik heb ook gelezen dat er een door de KNMV beveiligde motor parkeerplek is. Je motor zou daar gratis tegen diefstal verzekerd zijn. *D Kijken of ik die kan vinden zaterdag.
 
dus jij neem t je chemis toillet mee naar assen
ja dan hebbie de kans dat ze geript is als je terugkomt
chopperdoctor NIET op de harley maar op z'n ratbike
hoeft geen slot mee
wordt zeker weten niet gejat hahaha!

veel plezier
 
waarom zet de politie niet een paar lok motoren neer op assen een paar niewe kawa'a een paar r1 tjes met van die naviegatie erin even uurtje wachten en erachteraan rijden,wie weet wat je allemaal op het spoor komt op die manier!!!!

[serieus]
De kans is ook erg groot dat ze dit doen...
 
word veel gestolen,motor word niet meer gevonden omdat de politie assen alleen maar db controle houd en snelheidovertreders pakt dus steel je in assen een motor en je houd je aan de snelheid dan rijd je zo weg. B|
heb me wel eens laten vertellen (was eens op een verjaardig ofzo) dat er rond de tijd van de TT geen 1 loods of garage meer te huur is,dus ja ik ga er niet heen,staat je motor dalijk in een loods,klaar om gestript te worden :X
baksteen zal dat verhaal kloppen van die loodsen?of is dat een bla bla verhaal???


blabla, als je effe de media in de gaten houdt, hoor je of lees je hoeveel motoren er gestolen zijn tijdens de TT, valt mij altijd best wel mee, plus je kans is vrij klein, want er staan er zoveel.
 
zo hee dat is erg ???????????????????????????????????????????????????????????

JE BANDEN STAAN OP DE VLOER :X


O-)

stoer man

-----

het is tog k*t als je met een kras op je spiegel rondrijdt of niet ??

nee volgens mij is een kras op je band erger, die staan namelijk op de vloer
 
stoer man

-----

het is tog k*t als je met een kras op je spiegel rondrijdt of niet ??

nee volgens mij is een kras op je band erger, die staan namelijk op de vloer
nee niet, en hoe hard moet je je spiegel wel niet langs die muur halen wil er een krasje opzitten,lekker belangrijk een krasje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan