Daar stonden ze weer..

GSXR1000

Die hard MF'er
8 feb 2002
262
0
Heerhugowaard
Vanmiddag op de fiets naar Alkmaar om lekker op het waagplein te genieten van...... Rijden we terug om 15:30 zien we de balastingdienst weer incaseren, op de westbaan tussen Heerhugowaard en Alkmaar.
Had zoals zo vaak de camera mee ...

Met wat zwaaiwerk vanaf de mountainbike totaal 3 motorrijders kunnen redden van een aanslag op hun bankrekening. Dat gaf een lekker gevoel :]

misc.php


misc.php
 
valt ook niet een beetje op zo geparkeerd, dan zou ik al in de ho ijzers hangen (waarschijnlijk stevig }) )
 
Op zondag 09 juni 2002 16:06 schreef GSXR1000 het volgende:
Vanmiddag op de fiets naar Alkmaar om lekker op het waagplein te genieten van...... Rijden we terug om 15:30 zien we de balastingdienst weer incaseren, op de westbaan tussen Heerhugowaard en Alkmaar.
Had zoals zo vaak de camera mee ...

Met wat zwaaiwerk vanaf de mountainbike totaal 3 motorrijders kunnen redden van een aanslag op hun bankrekening. Dat gaf een lekker gevoel :]


:} :} :} RESPECT :} :} :}
 
Eigenlijk moet je dan bij machte zijn om die *^%$$&*%##@ een bekeuring te geven voor gevaarlijk parkeren }) en dan gelijk preventief straffen. Je laat ze direct hun film rolletje of diskette op eten! }) })
 
Ze hadden mij laatst daarop dat punt ook bijna te pakken! Alleen toen stonden ze niet netjes op het vakje maar gewoon als een pech geval (zijn ze zowiezo) in het gras geparkeerd met noodverlichting aan. Dus echt op zo'n manier van dat ze pech hadden. Alleen ik ging net een auto voorbij en toe ze flitsten zat ik net schuin voor die auto! Dit was trouwens niet met de motor maar ik reed in me auto.
 
Stond je niet op baksteen werp afstand? Stelletje %&$%#^@ :(
:+ daar staan ze op z'n minst nog als stomme uilen te blinken
hier in belgie tegenwoordig met:
* buitenlandse nrplaat
* 4 pinkers aan
* van boven op de brug

een of andere keer keer ik toch terug en vraag of ze pech hebben en of ik de brave meneren misschien ergens mee kan helpen
:( :( :( :(
 
Weet het zag hem staan kwam vanaf de andere kant.
De hufter zal lekker zijn appeltje te eten :j

Ben nog een tijdje aan het seinen geweest, want het was behoorlijk druk op dat moment.
 
Die "controleurs" moeten zelf ook een bekeuring krijgen... Doorrijden over een doorgetrokken streep! en Parkeren waar het niet mag!

Hoeveel is dat in euro's? 8-)
 
hufters zijn het....

volgende keer als ik daar een seat zie....met dit kenteken...dan ga ik ff in de ankers...!!

thnx...gixxer! :)
 
Die berlingo ken ik.. :(
Ben ik al een keer door geflitst in Winkel
54 ( na correctie 51 ) hoppa en weer 60 piekjes.

Heb ik nog 1,5 jaar gewoond in Winkel. Ben er gelukkig weg. No Offense uiteraard! Woon nu lekker in een ander dorp waar meer te doen is.
 
Ik heb vanavond ook een uurtje staan wapperen met me hand op het viaduct A15 bij Kesteren/Ochten naar alle motorrijders.... :)

PS: Daniël Leenders.. je bent niet geflist hoor 8-)
 
Heb ik nog 1,5 jaar gewoond in Winkel. Ben er gelukkig weg. No Offense uiteraard! Woon nu lekker in een ander dorp waar meer te doen is.


je woond nu in t'veld :)

Ik woon niet in winkel maar me ouders wel aan de corsolaan tegen over de dieren arts.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanavond ook een uurtje staan wapperen met me hand op het viaduct A15 bij Kesteren/Ochten naar alle motorrijders.... :)

PS: Daniël Leenders.. je bent niet geflist hoor 8-)
ships
dan heb je mij ook voorbij zien komen om dat tijdstip ( denk ik , grijze Vmax met hoop lawaai )
stonden ook verdomde veel autos en fietsen, viel niet op he ;)

ik rukte hem nog ff lekker open toen ik voorbij was :9 , lekker jennen

( editje, toen je poste kwam ik dus voorbij ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam vandaag zo'n vuilnisbak-flitser tegen... Groen, stond aan de rand van een parkeerplek aan een weg langs een bos. Viel eigenlijk alleen op omdat er plotseling een blauw lampje ging branden...

Ikke, pfieuw gelukkig van voren... ff daarna, een Audi achter mij... we komen bij een stoplicht, ik al zweten, had die kerel em op de stoep geparkeerd... En hij stapte uit... Aaaah...

Maar nee, hij liep weg... mazzel gehad.
 
Flitspalen in Lith... zowel blamke, rode als blauwe glaasjes voor de flitser. Zou dat een test zijn of zet men die dingen lukraak neer?

(Niet de kasten zelf wat die staan op plaatsen waar ze het meeste opleveren :( )
 
Ik heb vanavond ook een uurtje staan wapperen met me hand op het viaduct A15 bij Kesteren/Ochten naar alle motorrijders.... :)

PS: Daniël Leenders.. je bent niet geflist hoor 8-)
Hoe wist je dat ik dat was :P

Dus jij stond daar te zwaaien.

Op de terug weg heb ik nog ff naar meneer de controleur gezwaaid :)

Daar staan ze echt vaak.
Ik rijd nooit meer hard op de A15.
Op de gekste tijdstippen staan ze daar te flitsen.

Ik moest mijn vriendin wegbrengen.
Heb nog regen gehad ook :(
 
Hmmm, je moet oppassen met foto's van ze te maken want ze willen je nog wel eens op je bek timmeren daarvoor :+ (zie dat andere topic, ff de naam kwijt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan