Dacht dat ik de lul was....

Mike_RSV

MF'er
19 feb 2003
115
0
Amsterdam
Vandaag aangehouden door twee motoragenten op de Wibautstraat te Amsterdam.Reed om 1 uur snachts met 85 km/uur door de bebouwde kom.Uit het niets scheurt er een motoragent langs me en gaat voor me rijden en geeft me een stopteken,van links komt er een andere motoragent rijden en dacht nog bij mezelf,geen halve maatregelen me te stoppen op deze manier.Oftewl Mike is zwaar de lul.Stap van mn motor af en word me grvraagd om mn rijbewijs en mn kentekenbewijs.Ik zit al half te berekenen wat dit geintje me gaat kosten,35 km te hard,au,dat gaat pijn doen.Tot mn grote verbazing vragen ze me niets over mn snelheid.En vertellen me dat het puur om controle gaat,om te checken of ik niet op een gestolen motorfiets zit......Omg ,daarna nog ff met ze gebabbelt over de eventuele uitkomst van de nieuwe 2004 Honda fireblade.......Damn ze halen me met zon 90 km/uur in om me te stoppen en hebben het er niet eens over!Soms is het leven echt mooi!
 
Idd mazzeltje,ik moet wel zeggen dat ze de laatste tijd zowieso wat strenger in het centrum naar motors op zoek zijn voor "algemene" controle.. :)
 
De motoragent kan ook je beste vriend zijn.......
als ie wil
;)
 
Had ik in Frankrijk...was alleen aan het rijden (lekker doorrijden) en kreeg van de gendarme een stopteken (stonden aan de kant van de weg).

Scheet 7 kleuren...laatste keer dat ik zoiets zag (in Nederland) was 115 euro, en in Frankrijk zijn ze helemaal link. ff snel rekenen...250 euro bij me...moet lukken.

Bleek het alleen een routine (papieren-) controle te zijn :} . WEel ff gemeld dat ze me erg hadden laten schrikken en dat ik niet snapte waarom ze me aanhielden O-) *D
 
haha, daar ben ik dus ook aangehouden om het zelfde grapje, ik reed trouwens ook veel te hard...

ik weet niet of je daar vaker langsrijdt maar je moet daar overdag goed uitkijken, ter hoogte van A&P op de wibautstraat zetten ze van tijd tot tijd een kleine aanhangwagen die een flitser bevat :( :( :( .....ik kan het weten ben daar geflitst met me koekenblik, heb die foto nog opgevraagd, heb jammer genoeg geen scanner anders had ik em wel ff toegevoegd..... '( '(


Vandaag aangehouden door twee motoragenten op de Wibautstraat te Amsterdam.Reed om 1 uur snachts met 85 km/uur door de bebouwde kom.Uit het niets scheurt er een motoragent langs me en gaat voor me rijden en geeft me een stopteken,van links komt er een andere motoragent rijden en dacht nog bij mezelf,geen halve maatregelen me te stoppen op deze manier.Oftewl Mike is zwaar de lul.Stap van mn motor af en word me grvraagd om mn rijbewijs en mn kentekenbewijs.Ik zit al half te berekenen wat dit geintje me gaat kosten,35 km te hard,au,dat gaat pijn doen.Tot mn grote verbazing vragen ze me niets over mn snelheid.En vertellen me dat het puur om controle gaat,om te checken of ik niet op een gestolen motorfiets zit......Omg ,daarna nog ff met ze gebabbelt over de eventuele uitkomst van de nieuwe 2004 Honda fireblade.......Damn ze halen me met zon 90 km/uur in om me te stoppen en hebben het er niet eens over!Soms is het leven echt mooi!
 
En vertellen me dat het puur om controle gaat,om te checken of ik niet op een gestolen motorfiets zit......Omg ,daarna nog ff met ze gebabbelt over de eventuele uitkomst van de nieuwe 2004 Honda fireblade.......Damn ze halen me met zon 90 km/uur in om me te stoppen en hebben het er niet eens over!Soms is het leven echt mooi!

Als ze op die manier gestolen motoren gaan zoeken, zullen ze veel meer gas moeten geven om die gestolen motor bij te houden.
 
full
 
Wat deed je eigenlijk om 1 uur snachts op de motor in de Wibautstraat?

Dan hoor je half lam in de kroeg te zitten!
 
Ik reed vandaag op de snelweg en wou ff een stukje wat harder dus op een gegeven moment 160 , op de 1 of andere manier had ik die mooie politie volvo :) niet opgemerkt, dus ze haalde me in en....... helemaal niks reden gewoon verder :) zouden wel een spoedgeval ergens hebben wat belangrijker was.
Wat was ik blij..
 
Ik reed vandaag op de snelweg en wou ff een stukje wat harder dus op een gegeven moment 160 , op de 1 of andere manier had ik die mooie politie volvo :) niet opgemerkt, dus ze haalde me in en....... helemaal niks reden gewoon verder :) zouden wel een spoedgeval ergens hebben wat belangrijker was.
Wat was ik blij..

uhhh :? alles is toch belangrijker dan een motor vanwege snelheid van de weg halen :? :?
 
Ik reed een tijdje geleden +/- 220 op de teller tussen Drachten en Groningen. Kijk ik in de spiegels en zie zwaailichten '(
Ik snel terug naar de 120 en wachten maar. Bleek het een 10 min later een ambulance te zijn *D

Een vriend van mij is door een laser pistool vanaf een brug gemeten toen hij op zijn vfr 750 probeerde de topsnelheid te halen. Hij is er de eerst volgende afslag afgegaan en heeft tot nu toe niets gehoord :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan