Dacht ff de politie slim af te zijn

Rico_man

Rookie
25 feb 2002
15
0
Rotterdam
Hoi M-F leden,

Reed afgelopen donderdag langs de KUIP. Helemaal afgezet en veel blauwe mannetjes te zien. Sta ik nou bij de stoplicht en zie dat er een bord hangt, rooie rand met een grote auto erin, dus ik dacht, doorheen gaan met mijn fietsie. Dat had ik misschien niet kunnen doen, politie achter me aan, ik keurig netjes stoppen. En de politie vraagt me nog waarom ik door de versperring heen ben gereden ?!?!?!?
Maar goed, hij was op zijn teentjes getrapt en wat deed hij, keek of mijn motor in orde was... Nou, allereerst begon hij al te zeuren dat de uitlaten teveel herrie maakten (tja, wat wil je...) en het laatste waar ik bijna een bekeuring voor gekregen had was dat mijn kenteken plaat was omgebogen. Gelukkig heb ik die niet gehad, maar zo heb ik het ook gekregen, is dat nog fout?? of moet ie helemaal plat...? Dat staat helemaal niet :(
 
Agent was dus blijkbaar pissed dat jij niets fout deed maar hij wilde zijn frustratie toch effe kwijt. Jammer dat ze agenten blijkbaar niet testen op frustie gedrag. Donderdag schepte een politiebus bij festival dauwpop doelbewust bijna een dronken festivalganger :(

c06.GIF


C06 Gesloten voor motorvoertuigen op meer dan twee wielen

Dus jij mocht daar gewoon rijden. Hadden ze maar dit bord moeten ophangen:

c12.GIF


C12 Gesloten voor alle motorvoertuigen
 
Juist! Gisteren op de terugweg nog gestopt bij een pomp om wat warms te eten, zit die %$#& AC aan de andere kant van de snelweg! Er was zo'n mooi tunneltje onder de snelweg met een rood/wit gestreept paaltje in het midden en géén bordje; daar mag je dus met je motor rijden }) ! Wij dus met de volbepakte motoren door het tunneltje gereden *D
 
Agent was dus blijkbaar pissed dat jij niets fout deed maar hij wilde zijn frustratie toch effe kwijt. Jammer dat ze agenten blijkbaar niet testen op frustie gedrag. Donderdag schepte een politiebus bij festival dauwpop doelbewust bijna een dronken festivalganger :(

c06.GIF


C06 Gesloten voor motorvoertuigen op meer dan twee wielen

Dus jij mocht daar gewoon rijden. Hadden ze maar dit bord moeten ophangen:

c12.GIF


C12 Gesloten voor alle motorvoertuigen



En zo is het maar net :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan