maakt niet uit hoor, alvast bedankt iig.
de jouwe lijkt meer op een klomp dan de mijne![]()
Het is gewoon een naagebouwde Steib 200.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
maakt niet uit hoor, alvast bedankt iig.
de jouwe lijkt meer op een klomp dan de mijne![]()
Dat bedoel ik ...kleurstelling?
zwart en zwart![]()
Kan een leuke combi worden![]()
En de kleurstelling zal Zeepok zeker ook aanspreken![]()
![]()
helemaal goedkleurstelling?
zwart en zwart![]()
heb je enig idee in welke richting je combinatie gaat als die kogel afbreekt?
en hij breekt niet af op het moment dat je rustig over een polderweggetje knort.
hij breekt echt af als je met je kinderen in de bak in een snelle bocht een hobbel meepakt.
A. de kogel is te klein
B. de aanzet van de kogel heeft een te kleine diameter.
C. de overgang van de kogel naar de schacht is veel te scherp
heb je enig idee in welke richting je combinatie gaat als die kogel afbreekt?
en hij breekt niet af op het moment dat je rustig over een polderweggetje knort.
hij breekt echt af als je met je kinderen in de bak in een snelle bocht een hobbel meepakt.
A. de kogel is te klein
B. de aanzet van de kogel heeft een te kleine diameter.
C. de overgang van de kogel naar de schacht is veel te scherp
waar de combinatie heen gaat als er wat afbreekt dat weet ik wel ja.
kinderen heb ik niet, er gaat voorlopig niemand in de bak zitten. Ik ga eerst uitgebreid proefritjes maken alvorens ik de openbare weg op ga. (met ballast wellicht)
die proefritten zullen geen wegen rechtdoor zijn.
A. wat moet de kogeldiameter dan zijn volgens jou?
B + C. mij lijkt het stevig genoeg, is ook geen pisbakkenstaal oid.
Ik waardeer jullie hulp en kennis en tips wel hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar van de andere kant ben ik ook eigenwijs en wil ik mezelf bewijzen door te laten zien dat het wel kan. (of misschien ook niet, maar daar kom ik dan wel achter)
ik heb wel meer constructies bedacht en gemaakt, vooral voor de cross. niet allemaal de eerste keer perfect natuurlijk, maar wel ervaring mee opgedaan
ja maar ja, als 1 punt het begeeft krijgt de rest meer te verduren en begeven die het waarschijnlijk ook wel na niet al te lange tijd.
maar goed, zoals ik zei, ik zal het uitgebreid testen.
maar hoe zou ik de bevestigingen dan moeten gaan maken volgens jullie?
bedankt voor het plaatje. bij de kogels staat dat ze 30mm zijn, is dat dan ook de maat die ik moet hebben? weet niet in hoeverre de poolse maatvoering hetzelfde is als een ander.
ik zal thuis eens meten welke diameter mijn kogels hebben.
maar goed, als ik andere kogels moet hebben dan moet ik ze kopen, deze heb ik liggen.
ben ook maar een arme student![]()
bedankt voor het plaatje. bij de kogels staat dat ze 30mm zijn, is dat dan ook de maat die ik moet hebben? weet niet in hoeverre de poolse maatvoering hetzelfde is als een ander.
ik zal thuis eens meten welke diameter mijn kogels hebben.
maar goed, als ik andere kogels moet hebben dan moet ik ze kopen, deze heb ik liggen.
ben ook maar een arme student![]()