Dag allemaal..

Droeftoeter

Rookie
24 aug 2008
15
0
Heb twee weken geleden mijn motor verkocht. Kheb nu alleen nog maar een fiets en een wrak van een auto over, maar geloof me, daar komt verandering in. :Y

Moet nog wat dingetjes uitzoeken voor ik wat aanschaf, maar dat is eigenlijk het op een na leukste van motoren, er een kopen. In gedacht kun je altijd 3000x je geld uitgeven. Jammer dat het in het eggie maar 1 keer kan. In mij geval tenminste :')

Ben wat motoren aan het afwegen. Maatje van me heeft een Falco 1000, was er erg van onder de indruk. Khad na een ritje van 15 minuten een smile die met geen tien paarden van mijn gezicht af te timmeren viel. Ben nu aan het kijken naar een Duc of een Buell. :9

Mooi board hebben jullie hier, spreek jullie!
 
:W Ron
full
:] Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

full
 
Had die Falco ook ander dempers erop zitten ? Want dan wordt die motor ECHT een beleving *O*
Ik heb overigens net mijn SL 1000 te koop gezet omdat we een oude VW camper (luchtgekoelde hobby..) gaan aanschaffen. Met de optionele Carbon Aprilia Racing dempers en nog veeeel meer mooie dingen erop. Heeel scherp geprijsd en als je de uitlaten apart zou verkopen, dan rijd je echt voor een appel en een ei op een HELE dikke machine. Kijk hier maar eens:
Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/191319306
 
Terug
Bovenaan Onderaan