Dag circuitrijden als kado

Heel simpel, geef hem er gewoon 4. Begin bij niveau 1, een week later niveau 2 etc.
Wanneer hij dan aangeeft dat groep 4 te snel gaat, is het een mietje en maak je het uit.
 
Hoi allen,

Mijn vriend is dol op motorrijden. Ik zelf weet er niets vanaf. Hij heeft een keer circuit gereden met een korte cursus daarvoor. Hij reed toen achter een marshall aan. Hij vertelde me pas dat hij dit graag nog eens wil doen. Ik wil hem dat graag cadeau doen. Zelf zat ik te denken aan zandvoort..maar is groep 1/2, dan weer leuk? Of kan ik dan beter 3/4 cadeau doen?

Willen jullie me aub adviseren..wellicht gaat hij dan een keer geloven dat ik zijn hobby niet vervelend vind!

Alvast bedankt!
love0054.gif

mag ik je vriendje worden?







:+
 
Allen super bedankt! Punt met cadeaubon is dat je dus moet weten in welke groep iemand wil.. Maar ik heb mijn keuze gemaakt. Enne Zattara, nog ff wachten tot je verjaardag;)

En RR -> je moet van het leven genieten. Ieder moet doen, wat hij/zij niet laten kan toch? En tja..liever een gezellige vriend dan eentje die er niet van het leven houd ;) Thnx voor je waarschuwing..ik zal het in ieder geval niet zo snel doen...
 
Hoi allen,

Mijn vriend is dol op motorrijden. Ik zelf weet er niets vanaf. Hij heeft een keer circuit gereden met een korte cursus daarvoor. Hij reed toen achter een marshall aan. Hij vertelde me pas dat hij dit graag nog eens wil doen. Ik wil hem dat graag cadeau doen. Zelf zat ik te denken aan zandvoort..maar is groep 1/2, dan weer leuk? Of kan ik dan beter 3/4 cadeau doen?

Willen jullie me aub adviseren..wellicht gaat hij dan een keer geloven dat ik zijn hobby niet vervelend vind!

Alvast bedankt!
Lekker in groep 1 of 2, de groepen met geen / weinig ervaring :) Perfect voor iemand die pas 1 keer circuit heeft gereden. In de groepen 3 en 4 is hij - naar alle waarschijnlijkheid - alleen maar een rijdend obstakel voor de snellere jongens...
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen,

Mijn vriend is dol op motorrijden. Ik zelf weet er niets vanaf. Hij heeft een keer circuit gereden met een korte cursus daarvoor. Hij reed toen achter een marshall aan. Hij vertelde me pas dat hij dit graag nog eens wil doen. Ik wil hem dat graag cadeau doen. Zelf zat ik te denken aan zandvoort..maar is groep 1/2, dan weer leuk? Of kan ik dan beter 3/4 cadeau doen?

Willen jullie me aub adviseren..wellicht gaat hij dan een keer geloven dat ik zijn hobby niet vervelend vind!

Alvast bedankt!

goed idee :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan