Dag circuitrijden als kado

cadeautje

Rookie
21 nov 2009
2
0
Hoi allen,

Mijn vriend is dol op motorrijden. Ik zelf weet er niets vanaf. Hij heeft een keer circuit gereden met een korte cursus daarvoor. Hij reed toen achter een marshall aan. Hij vertelde me pas dat hij dit graag nog eens wil doen. Ik wil hem dat graag cadeau doen. Zelf zat ik te denken aan zandvoort..maar is groep 1/2, dan weer leuk? Of kan ik dan beter 3/4 cadeau doen?

Willen jullie me aub adviseren..wellicht gaat hij dan een keer geloven dat ik zijn hobby niet vervelend vind!

Alvast bedankt!
 
dat ligt aan zijn niveau :) dat kunnen wij niet voor jou/hem bepalen :)
 
'Dag circuitrijden' > 'Dag circuitrijden als kado'

Je bent goed bezig :Y
 
misschien kan je even bellen naar die organisatie, uitleggen wat je denkt dat je vriend al kan, en dan een beslissing nemen? idee is goed!
 
ik heb afgelopen verjaardag een CRT dag op Assen kado gekregen van me vader!

het is gewoon een tegoedbon zegmaar, dus ik heb daarna zelf de datum en de groep gekozen *D het was een geweldig kado

klik hier voor meer info
 
-edit-

Als je hem zoiets (lees: de kosten ervan) cadeau doet, dan kan hij eea zelf regelen. En de mensen die die cursussen geven zullen wel een aardige inschatting van zijn niveau kunnen maken denk ik :?
 
Laatst bewerkt:
ik zou gewoon groep 1 doen, er wordt in de groep ook nog onderscheid gemaakt tussen een snelle groep 1 en een langzame, sta je links voor, dan zit je in de snelste groep, en helemaal achter, in de langzaamste.

boek je een groep 2 dan kan hij misschien de groep ophouden, voor beide (jouw vriend en de groep) niet leuk. ;)
 
ik zou gewoon groep 1 doen, er wordt in de groep ook nog onderscheid gemaakt tussen een snelle groep 1 en een langzame, sta je links voor, dan zit je in de snelste groep, en helemaal achter, in de langzaamste.

boek je een groep 2 dan kan hij misschien de groep ophouden, voor beide (jouw vriend en de groep) niet leuk. ;)

bij groep 2 doen ze precies het zelfde hoor. links voor snel, rechts achter rustig. enige verschil is dat je de laaste 2 sessies vrij rijd..
 
Nu maar hopen dat je vriend hier niet op MF zit _O- , anders is er weinig verrassing meer over

Edit : wilde nog even zeggen : Topvriendin ben je!
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen,

Mijn vriend is dol op motorrijden. Ik zelf weet er niets vanaf. Hij heeft een keer circuit gereden met een korte cursus daarvoor. Hij reed toen achter een marshall aan. Hij vertelde me pas dat hij dit graag nog eens wil doen. Ik wil hem dat graag cadeau doen. Zelf zat ik te denken aan zandvoort..maar is groep 1/2, dan weer leuk? Of kan ik dan beter 3/4 cadeau doen?

Willen jullie me aub adviseren..wellicht gaat hij dan een keer geloven dat ik zijn hobby niet vervelend vind!

Alvast bedankt!

Gewoon een cadeaubon maken voor zo'n dag en je vriend het zelf laten boeken e.d. :)
 
ik zou gewoon gelijk groep 4 boeken O-)

_O- nee lekker groep 2 doen, dan kan ie de laatste 2 sessies lekker vrijrijden :Y

@RR: |( |( wat een onzin kraam jij uit zeg..
 
Gewoon een cadeaubon maken voor zo'n dag en je vriend het zelf laten boeken e.d. :)

:^

Het zal heel erg van de rijstijl van je vriend afhangen welke groep hij leuk vindt. Kon die het de vorige keer makkelijk bijbenen dan zou ik voor groep2 gaan. Nog een keer groep1 kan ook geen kwaad. Volgend seizoen boek ik ook voor de 2e keer groep1 denk, als tie bij de snelste groep uit groep1 rijdt ga je soms harder dan de langzamere 2de groepen.

Top cadeau!

Dat zal misschien minder vaak voorkomen dan op de openbare weg. O-)
Crashes zijn echter schering en inslag. -O-


Valt ook wel weer mee. De kans op letsel is sowieso vele maler kleiner dan op de openbare weg :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen,

Mijn vriend is dol op motorrijden. Ik zelf weet er niets vanaf. Hij heeft een keer circuit gereden met een korte cursus daarvoor. Hij reed toen achter een marshall aan. Hij vertelde me pas dat hij dit graag nog eens wil doen. Ik wil hem dat graag cadeau doen. Zelf zat ik te denken aan zandvoort..maar is groep 1/2, dan weer leuk? Of kan ik dan beter 3/4 cadeau doen?

Willen jullie me aub adviseren..wellicht gaat hij dan een keer geloven dat ik zijn hobby niet vervelend vind!

Alvast bedankt!


Ik heb met mijn verjaardag bon gehad van Motorsportlifestyle.
Motorsportlifestyle | Geef een cadeaubon van Motorsportlifestyle
Kan je ook zelf bedrag kiezen
 
ik zou gewoon gelijk groep 4 boeken O-)

_O- nee lekker groep 2 doen, dan kan ie de laatste 2 sessies lekker vrijrijden :Y

@RR: |( |( wat een onzin kraam jij uit zeg..
:^

Gewoon lekker groep 2 doen, en anders nog makkelijker.. een waardebon inderdaad :Y
Kan ie zelf kiezen :Y

En vn die crashes.. het is zo gevaarlijk als dat je t zelf maakt ;) kans op letsel bij een crash is veeeeel minder op een circuit iig
 
Dat zal misschien minder vaak voorkomen dan op de openbare weg. O-)
Crashes zijn echter schering en inslag. -O-

Jij doet nu net alsof er niemand meer lopend/rijdend de baan af komt.
Nog nooit op het circuit gereden zeker?

@Ts,ik zou ook gewoon van msl of crt een cadeaubon geven,kan hij zelf bepalen welke groep hij gaat rijden.
Mocht hij hem niet willen hou ik me aanbevolen O-) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan