Dag Mede Motor-Freaks...

Raymann

Rookie
12 jul 2006
2
0
Bavel
Effen mezelf voorstellen aan jullie mede-gixxers.
Mijn corona :] uit 2000 is te zien op de foto.
Ik woon in Bavel bij Breda en vanaf de 23ste aug. zullen jullie mij als het goed gaat
zien rijden in omgeving breda.
Zeker zal ik de roozendaalse speeluin gaan opzoeken. }) }) })
Tot ziens.
Raymann.

 
full
 
Had ik trouwens al vermeld dat grijs/zwarte SRADjes sneller zijn dan de andere? O-)

Maar die van jou is iig dúidelijk sneller dan de standaard blauw/witte... daar kun je je dan weer mee troosten :Y




:+
 
Welkom op MF en nog veel plezier hier :W
Weer een gixxer erbij *O*

Had ik trouwens al vermeld dat grijs/zwarte SRADjes sneller zijn dan de andere? O-)

Maar die van jou is iig dúidelijk sneller dan de standaard blauw/witte... daar kun je je dan weer mee troosten :Y




:+

In je dromen ,Lenuzzz
Blauw/zwarte K4's zijn et snelst O-)
 
Welkom!
Mooie bike man ( jaloers! }) )! Vooral de kleuren, alleen het kontje mag je ook wel geel maken he :D
 
Motor moet eerst worden gefixt :+

(en tiz nog écht waar ook! Duurt alleen nog tot 26 juli voordat er tijd voor is B| )
 
Was et probleem :?
Toch niet weer een overstekende boom he :9

Dat was een overstekende paardetrailer, wel opletten hè B|

Nope, hij slaat steeds af en het is een duitse motor en blijkbaar vonden onze oosterburen t nodig om m 'te knijpen'... Dus hij wordt de 26e gesynchroniseerd en die restrictie wordt eraf gehaald! En dan nog ff andere bandjes erop en dan ben ik helemaal blij :Y
 
Dat was een overstekende paardetrailer, wel opletten hè B|

Nope, hij slaat steeds af en het is een duitse motor en blijkbaar vonden onze oosterburen t nodig om m 'te knijpen'... Dus hij wordt de 26e gesynchroniseerd en die restrictie wordt eraf gehaald! En dan nog ff andere bandjes erop en dan ben ik helemaal blij :Y

Met die ZX ,een overstekende paardetrailer :?
Hmm, dacht dat het een overstekende boom was :P

Stond het niet op de papieren dat ie geknepen was ??
Zo niet kan dit nog onder garantie vallen misschien :Y

En welke rubbers komen eronder :?
 
Met die ZX ,een overstekende paardetrailer :?
Hmm, dacht dat het een overstekende boom was :P

Stond het niet op de papieren dat ie geknepen was ??
Zo niet kan dit nog onder garantie vallen misschien :Y

En welke rubbers komen eronder :?

Staat netjes vermeld, maar wist ik veel dat ie zóveel zou inhouden :? Gaat echt nergens over... ik mis de power overduidelijk.

En met die ZX6 was een paardentrailer die af wou slaan terwijl ik toch echt wou inhalen... gaat nie samen :N

Ik wil er BT014's of Diablo's onder... uiteraard wat adviezen ingewonnen bij wat bekenden die ervaring met verschillende banden hebben en deze 2 kwamen als positiefst uit de bus. Dus dat moet t dan maar worden hè *D



Ow enne... we verneuken dit voorsteltopic :]
 
Ik wil er BT014's of Diablo's onder... uiteraard wat adviezen ingewonnen bij wat bekenden die ervaring met verschillende banden hebben en deze 2 kwamen als positiefst uit de bus. Dus dat moet t dan maar worden hè *D



Ow enne... we verneuken dit voorsteltopic :]


}) O-)

Nog effe vlug ,Lenuzz
Kijk hier eens :
Welk type band kies jij ??

Misschien een goeie hulp voor et kiezen van banden :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan