Dag mede motor vrienden

stats

Rookie
17 nov 2009
5
0
Almere
Beste motor vrienden,

Ik ben Olav van der Zijde, al sinds 5 jaar aan het 2-wielen maar nu voor het eerst op een forum.

Ik ben nadat ik mijn rijbewijs heb gehaald begonnen op een oud beesie. (honda VF500F interceptor 1985) Deze had ik redelijk goedkoop op de kop kunnen tikken en heb er een hele leuke tijd mee gehad.
Na zo'n 3,5 jaar er op gereden te hebben begon het toch te kriebelen en heb ik een Italiaans paard gekocht ( Aprilia SL 1000 Falco 2000). Deze dikke V-Twin heeft mij al heel erg wat fijne uren bezorgt, maar ook inmiddels een beetje pijn in het hart gedaan.
Vorige winter ben ik namelijk op de snelweg in de file onderuit gegaan waardoor mijn motor aardig wat kuipschade heeft. Hij rijdt nog steeds prima en alles is verder goed, maar die schade blijft elke keer dat ik het zie toch pijn doen. Nu ben ik aan het kijken om alles toch weer mooi te gaan maken, maar ik zie dat het heel erg veel geld gaat kosten.

Dus als 1 van jullie voor mij een mooie oplossing zou weten laat het me a.u.b. weten.

Het enige wat ik kon verzinnen is om een andere te kopen en die van mij te verkopen, dat kost het minste. Het enige bezwaar dat ik heb is dat die van mij altijd erg goed onderhouden is geweest en afgesteld is e.d. en ja weet natuurlijk niet wat je er voor terug koopt. De geschatte kosten van reparatie van mijn motor zijn 4000,-

Nou dat was mijn motor verleden, als mensen verder nog iets willen weten dan kan je het altijd aan mij vragen.


Groeten,



Olav
 
full


Welkom op het MF Olav !!!!

full


7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan