Dag Pimmetje, daar gaat je partij ->Flitspalen

Ik wil eigenlijk niet weer een discussie over dit onderwerp aan gaan.
Flitsen draagt er trouwens wel een behoorlijk steentje aan bij dat wij een behoorlijk goede infrastructuur hebben.(dus die mooie klaverbladen betaal je gewoon aan mee door te hard te rijden.) Ik ben het wat dit betrefd in ieder geval volledig met BZN eens. Lees maar in het volgende topic.

hiero

Dat je veel boetes krijgt, ligt aan niemand anders dan jezelf. (ja ik weet, moraalridder enzo.) Dus als je er één krijgt moet je maar eens in de spiegel kijken als je er pissig om bent.

Ha, zo ha ik het nog niet bekeken, morgen misschien maar eens expres een flitpaaltje meenemen.

Ik heb trouwens voor snelheid maar één boete gehad. Iets van 6 km te hard of zo. En ja daar word ik dus pissig om. Bovenal omdat ik het debiel vind om om de snelweg 70 te moeten rijden (en dit heeft niets met werkzaamheden te maken en ook geen drukte).

Ik vind niet dat iedereen altijd en voor alles een schuld moet krijgen als hij of zij iets verkeerd doet, zoals een 'heksenjacht'. Bovendien is het motief gewoon verkeerd. Geld in plaats van veilig heid, en daar :r ik van! En dan heeft het er niks meer mee te maken of ik nu wel of niet te hard rijd.
 
Volgens mij draagt het geen steentje bij, anders waren alle snelwegen al 4 baans per weggedeelte, dus 8 banen per snelweg. Ik denk dat ze extra flitspalen kopen met het bedrag van de boetes... maar daar kan ik ook naast zitten.

Ik denk dat je er naast zit. 8-baans snelwegen krijgen we niet omdat het niet kan volgens de bestemmingsplannen. Ik weet niet precies meer wat het kost om onze wegen te onderhouden, maar ik weet dat het om gigantische bedragen gaat. Ik denk gewoon dat het erbij hoort. Maar ju kan natuurlijk ook overdrijven. Dus 18 flitspalen binnen 3 kilometer is nergens goed voor.
 
ben jij er ook zo een die ik gisteren tegen kwam
40 waar 50 mag 70 waar 80 mag en op elke rontonde bijna stilstaan,fietsers die geen voorrang hebben voorrang geven.
wordt met de dag erger :r
gagsgasgasgasgasgaaasgaaasgasgagsgagsagsgasggas

Nee, zo één ben ik er absoluut niet. Heb ik ook de schurft aan. Ik vaak wel iets te hard en op de motor bijna altijd. Maar mocht ik dan een bekeuring krijgen, betaal ik die gewoon. Ik baal er wel van, maar het hoort er gewoon bij.
 
Ik denk dat je er naast zit. 8-baans snelwegen krijgen we niet omdat het niet kan volgens de bestemmingsplannen. Ik weet niet precies meer wat het kost om onze wegen te onderhouden, maar ik weet dat het om gigantische bedragen gaat. Ik denk gewoon dat het erbij hoort. Maar ju kan natuurlijk ook overdrijven. Dus 18 flitspalen binnen 3 kilometer is nergens goed voor.

Waar een wil is, is een (snel)weg :) Het is volgens mij best mogelijk om de banen uit te breiden met 2 (desnoods 1 !) per snelweg-gedeelte. Of bouw er net als in amerika een snelweg bovenop !
Laat 'm dan in elk geval niet bouwen door de aannemer die Van der Valk heeft gebruikt, anders krijg je nog meer brokken :) )

De huidige snelwegen zijn te klein voor het aantal voertuigen in Nederland, op de 2 baans-snelwegen is het ALTIJD file waar je een oprit of afrit hebt (waar een afrit is is meestal ook een oprit). Dat probleem kan je verhelpen door een extra baan aan te leggen, het verkeer wat al op de weg zit kan een baan naar links, zodat de mensen die op de oprit rijden zo de snelweg op kunnen zonder dat de hele boel vast staat.

Voor ons motorrijders maakt het dan wel niet zoveel uit, we kunnen er tussendoor, maar het kost ons ook tijd, immers moet je er met 50-60 tot 70 doorheen (of harder als je wilt), maar met 100-120 ben je toch echt sneller op je werk, of sneller thuis!

Maargoed, ze geven liever de centen uit aan mooie gebouwen en dure personeelsfeestjes ofzo :(

Ik kan hier wel lopen klagen over de te krappe snelwegen, maar dat helpt natuurlijk niet.. wie heeft het telefoonnummer van Netelenbos ?
 
Maar die Harry Mensch o.i.d.,wil een circuit laten aanleggen op de Maasvlakte! :}
En dat is toch weer een vriend van Pim?
Ik geloof weinig van die boete acties van Pim,zal wel weer een negatieve stunt van een ander zijn om een kwaad daglicht over mijn vriend te gooien/zetten.
Wie aan de snelheidscontroles begint verliest het altijd,dus.....
Maar goed,hij heeft nog 1 maand de tijd om het uit te leggen.
Trouwens,mijn vriendin is ook overstag.
Van de week werd zij afgesneden op de R1 door een besnorde man in een mercedes. :(
Vrouwen mogen schijnbaar niet motorrijden of er moet een doek over haar helm :?
Niet alleen afsnijden,maar ook hard achterin rijden en inhalen en hard remmen. :j
Gelukkig was er een doodlopende straat met paaltjes,dus.... :]
 
Die gast kan ook alleen maar hard schreeuwen en overal tegen aan schoppen... wat een dwaas.

Ikke ook altijd beetje te hard en op de snelweg behoorlijk. Maar ik vind ook: je weet dat je te hard rijd, dus weet je dat je wel eens een boete krijgt. Big deal.

Wel ff klagen bij het CJIB en de foto vragen... ze moeten het niet te makkelijk krijgen. })
 
Inderdaad wel grappig :r dat zijn landelijk politiebeleid wel heel anders is dan zijn plaatselijk...

Maar goed, het was/is toch een eikel.
 
Ik denk dat je er naast zit. 8-baans snelwegen krijgen we niet omdat het niet kan volgens de bestemmingsplannen. Ik weet niet precies meer wat het kost om onze wegen te onderhouden, maar ik weet dat het om gigantische bedragen gaat. Ik denk gewoon dat het erbij hoort. Maar ju kan natuurlijk ook overdrijven. Dus 18 flitspalen binnen 3 kilometer is nergens goed voor.

Dat het onderhood veel geld kost wil ik wel geloven, maar ik wil hier dan wel effe melden dan van elke gulden die wij aan wegenbelasting betalen maar 20% teruggestoken wordt in de wegen, rest gaat naar het openbaar vervoer.
 
Ook Pimmetje is een politicus, en ook voor hem geldt: vertrouw nooit een politicus.

Bestaan Nederland Mobiel eigenlijk niet meer? Daar heb ik de vorige keer nog op gestemd. Nou ja, dan maar een of ander onnozel partijtje die toch niks te zeggen krijgen: VVD, PVDA, D66 zeker niet, GroenLinks al helemaal niet, ik wil niet op de trapfiets eindigen, Leefbaar Nederland kan je met al die artiesten toch niet serieus nemen, Pimmetje al helemaal niet. En ieder partij die de bijbel als uitgangspunt heeft kan van mij een :j krijgen.

Tja, wat blijft er dan over.... zelf maar een partij beginnen? "Racing Holland"....
 
ben jij er ook zo een die ik gisteren tegen kwam
40 waar 50 mag 70 waar 80 mag en op elke rontonde bijna stilstaan,fietsers die geen voorrang hebben voorrang geven.
wordt met de dag erger :r
gagsgasgasgasgasgaaasgaaasgasgagsgagsagsgasggas


Op maandag 08 april 2002 20:27 schreef HELLdesker het volgende:Het 'nieuwe rijden' noemen ze dat :r

Als dit 'het nieuwe rijden' is, mag je me vanaf nu een ouderwetse lul noemen! :P

Etienne
 
Inderdaad wel grappig :r dat zijn landelijk politiebeleid wel heel anders is dan zijn plaatselijk...

Maar goed, het was/is toch een eikel.

Verkiezingsprogramma is in de regel bij de politici uitsluitend bedoeld om zoveel mogelijk zieltjes te winnen. Na de verkiezingen trekken ze zich van alle propaganda en programma's geen zak meer aan en gaat het uitsluitend nog om het eigenbelang en het zo lang mogelijk met hun reet op die zetel blijven zitten. :j

(Sorry, dit is nou eenmaal het gevoel dat ik met de dag sterker krijg)

Etienne
 
Dat is nogal wat meer dan nu. Nou dan is Leefbaar Nederland en lijst PF ook geschrapt. VVD, PvdA en CDA doen ook niet mee wat mij betrefd, en D66 eigenlijk ook niet. Groenlinks past niet bij mij, en de kleine christelijke partijen al helemaal niet.

Rara wat blijft er dan nog over? Volgens mij niks. Nou das makkelijk, hoef ik niet te stemmen... :)
Je kan altijd nog SP stemmen })
En iemand schreef iets over Mobiel Nederland: die gasten zijn zo recht als het maar zijn kan :r
 
Dat het onderhood veel geld kost wil ik wel geloven, maar ik wil hier dan wel effe melden dan van elke gulden die wij aan wegenbelasting betalen maar 20% teruggestoken wordt in de wegen, rest gaat naar het openbaar vervoer.

Ja, dat doen ze in de hoop dat meer mensen het openbaar vervoer gaan gebruiken zodat er minder in de spits op de snelwegen zitten zodat we minder files zijn, zodat wij lekker door kunnen rijden, zodat zij dan geen extra rijbanen hoeven aanleggen. :+ Openbaar vervoer hoort gewoon bij verkeer en waterstaat. Dat wij er aan meebetalen is niet meer dan logisch. Als je nu nog meer gaat volbouwen (vooral in de randstad) met wegen, hou je op den duur geen plek meer over. Dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.
 
Ja, dat doen ze in de hoop dat meer mensen het openbaar vervoer gaan gebruiken zodat er minder in de spits op de snelwegen zitten zodat we minder files zijn, zodat wij lekker door kunnen rijden, zodat zij dan geen extra rijbanen hoeven aanleggen. :+ Openbaar vervoer hoort gewoon bij verkeer en waterstaat. Dat wij er aan meebetalen is niet meer dan logisch. Als je nu nog meer gaat volbouwen (vooral in de randstad) met wegen, hou je op den duur geen plek meer over. Dat kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.

Alsof het openbaar vervoer meer reizigers aankan. Ik rij elke dag van Made (bij Breda) naar Utrecht, en geloof me, als het openbaar vervoer een redelijk alternatief was, zat ik (met de nadruk op ZITTEN) op m'n gemak met een krantje in de trein. Echter, dan moet je er wel van op aan kunnen dat de trein rijdt, en op tijd rijdt.

Verder denk ik niet dat de politiek echt haast heeft met het oplossen van fileproblemen, zolang ze er met alle mogelijke heffingen geld aan kunnen verdienen is het ook goed.

Etienne
 
[off-topic]
Wil je reageren krijg je de melding:
Tijdelijk niet bereikbaar.
Forum is down wegens migratie naar nieuwe server.
Is alles nu goed?
[off-topic]

Op dinsdag 09 april 2002 12:53 schreef Moosman het volgende:....Openbaar vervoer hoort gewoon bij verkeer en waterstaat. Dat wij er aan meebetalen is niet meer dan logisch...
Ja, maar zoveel geld terwijl er relatief gezien zo weinig mensen gebruik van maken :? Dat vind ik toch wel een beetje krom.
 
Je kan altijd nog SP stemmen })
En iemand schreef iets over Mobiel Nederland: die gasten zijn zo recht als het maar zijn kan :r

Is de SP wel wat dan?
Mijn stem op Nederland Mobiel was dan ook een proteststem om aan te geven dat er iets aan onze mobiliteit gedaan moest worden. Overigens wordt een partij nogal erg gauw rechts genoemd.... Nee, ik stem ook niet op ultra-rechtse partijen, dus nog minder over....
 
Alsof het openbaar vervoer meer reizigers aankan.

Nee, dat kan het niet. Dat is nou precies de reden waarom er zoveel geld in gepompt wordt. Helaas is het management in de openbaar vervoer sector niet bepaald de beste en dus doen ze niet veel goede dingen met ons goede geld. :( We betalen echt niet te veel met z'n allen, alleen wordt het geld nog al eens verkeerd gebruikt.

Kortom: Tijd voor een andere minister.
 
Terug
Bovenaan Onderaan