Dag Tour vanuit Arnhem Duitsland in (wie heeft een tip)

Edwin1

Rookie
1 apr 2010
24
0
Ede
Wie heeft een leuke tour tip vanuit Arnhem naar Duitsland voor een leuk dagje volop touren.
Vorige keer al de Eifel en Ardennen gehad, nog een andere idee (event op pdf).

wordt zaterdag mooi weer, rijden dus !
 
Anderhalf uur naar Remscheid of Solingen, en daar de gribus in duiken...

full
 
Laatst bewerkt:
Als je dat zaterdag doet kom ik je misschien nog tegen :Y

... ik wil ook wel eens gespot worden O-)
 
Laatst bewerkt:
Munsterland.... met de bekende treffens.....bikersfarm, longinusturm, etc........
 
Laatst bewerkt:
printGMSchleife.jpg


Het Bergisch gebied is ook een aanrader.
(voor de volgende keer)

Minder druk en bekend dan de Eifel of Sauerland
ook de polizei is hier minder actief.
:]
Dit is een rit van rond de 500 km vanaf Arnhem
 
Ziet er uit als het gebied op mijn (bovenstaande) kaartje :Y

Is inderdaad schitterend rijden :]
 
komende zaterdag ook hier naar sauerland.. zou gewoon richting winterberg rijden. Via Arnsberg, sundern, Hagen, Plettenberg heb je ook nog een donders fijn stuk en daarna Lenstad, Schmallenberg en winterberg aanhouden. Kan niet mis gaan.. doe het altijd. Paar x op en neer bij oberkirchen en daarna weer terug. Lekker de bochtjes pakken hehe :)
 
Anderhalf uur naar Remscheid of Solingen, en daar de gribus in duiken...

[afbeelding]

Ziet er zeer leuk uit de omgeving die je aanhaalt.. alleen de grote vraag! Wat is de staat van het asfalt? Bedoel als de weg daar net gebombardeerd is, zoals op vele plaatsen in Sauerland dan kun je beter thuis blijven.

Tips, aanraders, video's?
 
Uhh.. het asfalt is daar prima :Y .

Misschien dat er nu wat blad op ligt, ook daar zal de herfst wel toegeslagen hebben.

Oh, de weg van Kirchhundem naar Erndtebrück is afgesloten... heen en weer vanaf Kirchhundem gaat wel.. pik je net de mooie bochtjes mee :] . Voor die regio is Arnsberg misschien een betere aanvliegroute.
 
Ziet er zeer leuk uit de omgeving die je aanhaalt.. alleen de grote vraag! Wat is de staat van het asfalt? Bedoel als de weg daar net gebombardeerd is, zoals op vele plaatsen in Sauerland dan kun je beter thuis blijven.

Tips, aanraders, video's?

Filmpje :)

Vanaf minuut 2 krijg je een indruk van het asfalt, dit is redelijk goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan