Dagje Eiffel

Gasterix

Die hard MF'er
10 jan 2002
645
39
Deventer
Twitter
Hi luitjes,

wil even iedereen laten meegenieten van mijn dagje in de Eifel, als ut mag...

Vandaag dagje vrij, vriendin niet ( ;) )en mooi weer. Toen vanmorgen dus de wekker ging, kreeg ik het idee om maar eens in de Eifel te gaan kijken. Om 8 uur zat ik op de brommer en ben als een speer richting Duitslang vertrokken (woon zelf in Amersfoort). Rond 10:15 eerst even een bakkie doen en daarna lekker bochies rijden.

Was te gek! Mooi bochten, mooi wegdek en overal motoren. Hele dag rondgescheurd (bijna van m'n glimrandjes af, knie nog steeds niet aan de grond...). En om 16:00 weer 'nach hause gefahren'.

600 km gereden vandaag en zit nog steeds met een big smile dit berichtje te typen }) .

Anyway, dat wou ik effe kwijt...

Mzl
 
Leuk ritje gemaakt dus. Moet toch zelf ook maar in Germanië gaan kijken. Zover is het niet eens. Gelijk het ding eens open trekken })
 
Klopt,

heb m'n blade nog niet zo lang (2500 km gereden incl. vandaag). Was dus gelijk van plan om te kijken wat z'n top was...

Kwam tot 250 maar toen werd het een te druk met auto's. Was hard zat want ik kon niet met de kin op de tank i.v.m. tanktas. M'n helm vloog zowat van m'n kop...
 
Hi luitjes,

wil even iedereen laten meegenieten van mijn dagje in de Eifel, als ut mag...

Vandaag dagje vrij, vriendin niet ( ;) )en mooi weer. Toen vanmorgen dus de wekker ging, kreeg ik het idee om maar eens in de Eifel te gaan kijken. Om 8 uur zat ik op de brommer en ben als een speer richting Duitslang vertrokken (woon zelf in Amersfoort). Rond 10:15 eerst even een bakkie doen en daarna lekker bochies rijden.

Was te gek! Mooi bochten, mooi wegdek en overal motoren. Hele dag rondgescheurd (bijna van m'n glimrandjes af, knie nog steeds niet aan de grond...). En om 16:00 weer 'nach hause gefahren'.

600 km gereden vandaag en zit nog steeds met een big smile dit berichtje te typen }) .

Anyway, dat wou ik effe kwijt...

Mzl
Heeee, wat d8 je , ff posten na je eerste meeting te hebben meegemaakt.
600 Km toe maar.
Zo te horen heb je een leuke dag gehad.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan