Dagje motorcrossen in de buurt van Den Haag ?

Annedouwe

Rookie
17 nov 2007
8
0
weet iemand een plek bij den haag in de buurt waar ik met 5 mensen een dagje kan crossen ? ik zoek namelijk op[ internet maar kan helaas niets vinden. lijkt me erg leuk om keer een dagje een leuk dagje onder begeleiding te crossen. iedereen van de groep heeft zijn motorrijbewijs.

weten jullie waar ik terecht kan voor een dagje motorcross ?
 
Bedoel je wildcrossen, of echt op een baan? Ik weet dat er in Bleiswijk een crossbaan zit (zat?), misschien dat je daar terecht kunt.
Je kunt ook even contact opnemen met http://www.motorcrossaad.nl/nl.html (Motorcross Aad) in Bleiswijk, misschien dat die je wat meer info kan geven?
 
De weg tussen berschenhoek en bleiswijk zit wel een mooie crossbaan.

Beetje wildcrossen kan je trouwens prima doen bij de kassen langs de a12 vlak voor de afrit waddinxveen. (ff klein stukje binnen door dus richting moerkapelle)
Hier zie je wel vaker quads en crossers lekker te keer gaan.
 
mcc bleiswijk, gouda of anders de maasvlakte.
maar d'r ligt vast wel ergens een stukje grond bouwrijp te wezen waar je even kan "proeven".






oh ja...en morgen op scheveningen... :+
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je wildcrossen, of echt op een baan? Ik weet dat er in Bleiswijk een crossbaan zit (zat?), misschien dat je daar terecht kunt.
Je kunt ook even contact opnemen met http://www.motorcrossaad.nl/nl.html (Motorcross Aad) in Bleiswijk, misschien dat die je wat meer info kan geven?
Bleiswijk heeft inderdaad een crossbaan: MCC Bleiswijk
Gouda zit natuurlijk ook wel in de buurt: Motorcrossclub Holland te Gouda
 
In Den Haag zelf is geen enkele mogelijkheid om je met een crossmotor uit te leven.
Laat staan dat je die dingen kan huren.

Dichtstbijzijnde zijn idd Bleiswijk en Gouda.
Daar kan je echter geen crossers huren.
Om er te kunnen rijden moet je lid worden en een KNMV-verzekering, jegens schade aan derden hebben.

O ja, in Arkel is ook een crosscircuit.

Wildrijden kan alleen op de Maasvlakte (= erg link!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan