Dagje Nordschleife 2.0

Mijn voorkeur gaat uit naar:

  • A: Zondag 22-05-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • B: Zondag 29-05-11

    Stemmen: 7 87,5%
  • C: Andere datum

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Bozzie

MF veteraan
5 jul 2005
2.668
1
NMGN
Nordschleife 2011: Edition 2.0
nordschleife.jpg


Na de zeer zonnige/vermakelijke/spectaculaire eerste editie , volgt hier deeltje 2! :]

Beleef het mooiste, langste, meest veeleisende en meest bereden circuit ter wereld op je eigen twee-wieler. Rij zelf over de Nordschleife van de Nürburgring en ervaar de 73 bochten met 300m hoogteverschil!
Dit wereldwijd unieke circuit werd in 1927 voltooid en heeft de mensen altijd weten te boeien. Met je eigen motor over de Nordschleife van de Nürburgring rijden, is een bijzondere uitdaging. Het 20,8 km lange traject de baas worden, betekent dat je jouw rijvaardigheid en jezelf onder de zwaarste omstandigheden telkens opnieuw moet inschatten. Met € 24,- voor één ronde kan ook jij erbij zijn.

Datum:
A. Zondag 22-05-11 , baan geopend van 8.00 uur tot 19.00 uur.
B. Zondag 29-05-11 , baan geopend van 8.00 uur tot 19.00 uur.
C. Andere datum.

Prijzen Nordschleife 2011:

1 ronde: 24,00 €

4 ronden: 89,00 €, incl. 10,00 € consumptiebon voor het Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk-ticket

15 ronden: 310,00 €, incl. 20,00 € consumptiebon voor het Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk-ticket

25 ronden: 470,00 €, incl. 30,00 € consumptiebon voor het Eifeldorf Grüne Hölle*, 1 ring°werk-ticket

Jaarkaart: 1350,00 €, incl. 100,00 € consumptiebon voor het Eifeldorf Grüne Hölle*, 2 ring°werk-tickets
*Uitbetaling in contanten is niet mogelijk. BRON


Het kostenplaatje voor een Dagje Nordschleife:
Heen & terugreis (vanuit Nijmegen!) +/- 65 euro
Hapje & Drankje +/- 15 euro
Tel hierbij de prijs van het gewenste aantal te rijden rondes en je weet wat je ongeveer kwijt bent.
* Dit is exclusief de eventuele bekeuringen en/of schade, vangrails is prijzig! :+

- Kledingvoorschriften
For bikers, the deal is simple. The rules state only that 'full protective clothing' must be worn. Lots of bikers go out in Aerostitch-style jackets, so it doesn't need to be leathers, it just needs to be proper protective gear. Kevlar jeans would probably not be acceptable.

- Overige regels(filmpje) .
full

Wat kan men op deze dag verwachten:

S'ochtends +/- 09.45 uur verzamelen bij de Anac in Nijmegen (energieweg 100), waarna omstreeks 10.00 uur een ritje richting de eifel te wachten staat (2-3 uur).

Rond een uurtje of 13.00 uur verwacht ik dat iedereen er wel moet zijn om vervolgens helemaal legaal los te gaan op de ring })

Eind van de middag/begin van de avond, weer richting Nederland :]
full


:W
 
Laatst bewerkt:
Het gezelschap:

- Bozzie :] GSX-R 750 SRAD '96
- Jansuh :] RF 900 R '96
- KoenWitjes :] (OVB) R1, 2008 (of auto! _O- )
 
Laatst bewerkt:
Een maat van mij is zaterdag even wezu genieten.

De Michies Power Pure zijn lekkurrrrrrrrrrrrr gebruikt.
20110424DuitslandNrburgring51.jpg

ehbusaring20110424.jpg


Ik ga hem dit Topic cq Posting sturen.
Groeten van Flakkee(s)
 
Ey Bozzie!

je gaat maar door, he! Goed man!

Als ik ga, dan ga ik voor 29 mei! Moet nog even kijken of het uitkomt, maar dat laat ik nog weten!

En uit ervaring laat ik alle lezers weten dat je dit eens in je leven gedaan moet hebben, zeker als je dan nog een gezellig groepje treft, ook!!!
 
Ik wil ook wel mee!

Vorige week zondag ook wat rondjes meegereden met geprepareerde auto's, maar dat smaakte naar meer!
 
gaan er ook mensen met de auto(met aanhanger)?ik zou wel graag meewillen,maar helemaal naar duitsland op de srad is voor mij te ver..(ik kom zelf uit gouda)
ik /heb trouwens geen db killer(ik weet ook niet of er wel 1 in kan)kan dit kwaad?
t zal voor mij de 1e x worden(en michien de laatste ivm mijn gezondheid)
gr chris
 
@ Crash 750,
Ik ben laatst ook geweest, en het is goed te doen, hoor! Ik kom uit Den Haag, heb die dag (inclusief 2 rondjes Ring) zo'n 850 km gereden..... Bozzie zelf (topicstarter) rijd ook op een SRAD, en hij heeft het ook gehaald.... Maar je zegt over gezondheid, ik kan dat niet inschatten!

DB killer is wel nodig! Wij reden daar nl een fuik in, en een persoon kon daar direct 100 euries afrekenen, en moest direct naar huis, mocht ook de ring niet op. Er werd gecontroleerd op rijbewijs, kentekenbewijs, DB killer en E-keurmerk op de uitlaat....

Sterkte met je gezondheid!
 
Ey Bozzie!

je gaat maar door, he! Goed man!

Als ik ga, dan ga ik voor 29 mei! Moet nog even kijken of het uitkomt, maar dat laat ik nog weten!

En uit ervaring laat ik alle lezers weten dat je dit eens in je leven gedaan moet hebben, zeker als je dan nog een gezellig groepje treft, ook!!!
:Y Nordschleife addict :+
Ik kan of een x aantal circuitdagen boeken in NL of ik kan naar de Nordschleife... dan kies ik voor NS :Y *O* :]
:W
 
@ Crash 750,
Ik ben laatst ook geweest, en het is goed te doen, hoor! Ik kom uit Den Haag, heb die dag (inclusief 2 rondjes Ring) zo'n 850 km gereden..... Bozzie zelf (topicstarter) rijd ook op een SRAD, en hij heeft het ook gehaald.... Maar je zegt over gezondheid, ik kan dat niet inschatten!

DB killer is wel nodig! Wij reden daar nl een fuik in, en een persoon kon daar direct 100 euries afrekenen, en moest direct naar huis, mocht ook de ring niet op. Er werd gecontroleerd op rijbewijs, kentekenbewijs, DB killer en E-keurmerk op de uitlaat....

Sterkte met je gezondheid!
db killer moet ik wel kunnen regelen,maar of er een e keur op zit....(ff zoeken)?
ik heb reuma en ik kan op een goede dag max 1,5 uur rijden(wel sportief rijden ;) ) ivm m'n polsen en nek.dus voor mij zal het dan toch een aanhagertje worden..
 
Laatst bewerkt:
Ben al aan het bieden op aanhangers :+ voor het geval dat er iemand minder geluk heeft tijdens een glijpartijtje dan kan die erbij op de aanhanger haha

Lucky me ..
Foto-3QZCACLS.jpg
 
kheb geen e keur op m'n dempert...maar als ie toch op de aanganger komt moet dat toch geen probleem zijn?of doen ze bij de ring ook moeilijk dan?
 
kheb geen e keur op m'n dempert...maar als ie toch op de aanganger komt moet dat toch geen probleem zijn?of doen ze bij de ring ook moeilijk dan?
officieel moet je op de ring ook een dbkiller en ekeur hebben. echter is de kans op controle nihil mits je je normaal gedraagt bij start finish.
ps, ik geef geen garantie :+
 
Lijkt mij ook wel wat om mee te gaan, als ik het geregeld krijg kan ik dan aanhaken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan