Dagje Parkpop en/of Metropolis

parkpop ging ik al heen alleen niet op de fiets want met warm weer wilk wel gnoeg vocht binnen krijgen en metropelis lijkt me wel gezellig kzal ff aan nog een paar maten(ook MF'ers) vragen of ze ook zin hebben
 
Parkpop ga ik waarschijnlijk ook heen, afhankelijk van het weer. Maar niet op de brommer.

Veel plezier, en misschien spot ik nog wat ;)
 
Ik woon niet meer in Rotjeknor ;)

Laatste keer dat ik ging fietsen met een paar biertjes ..en wat wodkatjes.. ging het toch wat lastig dus nee ik pak de trein :)

Beter voor het milieu! *O*

Ja maar je moet nu zuinig aan doen, de kosten voor je nieuwe huis zijn straks niet meer te overzien
 
naar parkpop neem ik een vriend mee, we wilden eerst naar RHCP in ahoy gaan, maar was 5 min na het begin van de voorverkoop al uitverkocht dusja.. wilden toch weer samen eens wat doen dus ik neem hem gewoon mee naar parkpop :)
 
naar parkpop neem ik een vriend mee, we wilden eerst naar RHCP in ahoy gaan, maar was 5 min na het begin van de voorverkoop al uitverkocht dusja.. wilden toch weer samen eens wat doen dus ik neem hem gewoon mee naar parkpop :)

Whaha I know!
Zat er ook nog een iniminie klein beetje over na te denken, maar om nou 50/60 euro uit te geven terwijl John er niet meer in zit :P Was me net iets teveel :+
Maar gezellig!
Rijd je vriend ook brommer? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan