Dagje Parkpop en/of Metropolis

Vera92

MF veteraan
15 mrt 2010
8.588
0
Noordhoek
Parkpop en/of Metropolis: wie wil er mee? *O*

Parkpop
Op 26 juni 2011 is er in Den Haag weer het gratis festival Parkpop. Nu is het idee ontstaan om daar met een aantal mf’ers heen te gaan. Wie heeft er zin in een middag en avond lekker in Den Haag in het gras zitten, wat te drinken erbij en te luisteren naar muziek! Om een paar bandnamen te noemen: Di-rect, Go Back To The Zoo, The Crooks en Jamie Cullen. En natuurlijk nog veel meer! *O*
Op het park is er een motorstalling aanwezig, wat ook onze verzamelplek zal zijn. Deze zal iets van 2/3 euro kosten, hoeveel precies kan ik niet vinden op de site :) .

Wanneer: 26 Juni 2011
Hoe laat begint het: 13:00 uur
Waar verzamelen: Bij de motorstalling! (zie plattegrond)
Internetsite: http://www.parkpop.nl/nl/Home
Plattegrond van het park:


METROPOLIS
Een weekje later is in het Zuiderpark te Rotterdam het gratis festival Metropolis. Vorig jaar was deze dag zeker geslaagd en wij willen dit jaar weer gaan! Ook hier kunnen wij gaan luisteren naar meer dan 20 bands!
Parkeren kan op het parkeerterrein van Ahoy, met de motor is dit gratis :)

Wanneer: 3 Juli 2011
Hoe laat begint het: 13:00 uur
Waar verzamelen: Ingang Ahoy
Internetsite: http://metropolisfestival.nl/

Aanmelden
Voor beide festivals kunnen jullie je in dit topic aanmelden. Ik zal proberen dit topic iedere dag bij te houden. Aanmeldingen staan in de post hieronder. Graag wel aangeven met welk festival jullie mee willen ^^

Let op!
> Bij beide festivals zullen er waarschijnlijk geen kluisjes o.i.d. zijn voor de motorkleding. We weten dit niet zeker, maar we vermoeden dat we heel de dag moeten slepen met onze kleertjes :P

> Bij regen zal ik die dag niet gaan. Hou het topic dus in de gaten. We zullen de zaterdag voor aanvang doorgeven of we het door laten gaan of niet.
 
Laatst bewerkt:
Aanmeldingen:

Parkpop 26 juni
- Vera92
- Micb
- Erwin_K
- Kippenei0
- Introducé Kippenei0
- Sandertje OVB



Metropolis 3 juli
- Vera92
- Micb
- Erwin_K
- Kippenei0
- bkersout
- Ecniv OVB
- bibilicious OVB
 
Laatst bewerkt:
Heb er toch nog even over na gedacht omdat je het vanavond weer vroeg en bij nadar inzien heb ik toch wel zin in een gezellig dagje concerten, ookal ben ik niet echt fan van die bands die komen ik hou altijd wel van de sfeer enzo. Dus als het droog is kom ik bij allebei :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan